Komu koristi hrvatska porezna reforma?
Neki kritičari već su poreznu reformu krstili kao reformu „po mjeri Agrokora“.
Komentari 11
To svi znamo da preljevaju iz supljeg u prazno. Treba rezati broj opcina, silnu birokraciju, ali to je ogromna glasacka masinerija. Drzava nam je tipa gledaj preko ljeta u nebo i moli se da bude toplo, inace...
Nema potrebe trositi riječi na bilo kakve reforme kad se najvece bogatune ne smi pitati odakle prvi milijun. Dok to ne dočekamo nema sreće Hrvatskoj, takvi s potomstvom nikad nece praviti razliku . Takvi uvijek donose propast.
Porezna reforma ne može poboljšati plače u tolikoj mjeri da bi standard bio negdje u razini Austrije ili Njemačke.Te sitne cifre od 60,00 ili 100,00 kuna su zanemarive.Obićan čovjek,već je vrijeme ,treba osjetnije povećanje standarda a to je dizanje minimalnee plače koja bi barem trebala biti kao Njemačka socijalna pomoć a to je negdje oko 600 eura(mada je to u nekim dijelovima Njemačke i više). Samo to bi zaustavilo iseljavanje mladih!No što bi nato rekli izrabljivaći -to je druga stvar!
sponzorima.
Todoricu.
kakva sramota od države smo mi. prava sramota su ljudi koji to gledaju i odobravaju, koji su glasali za takve opcije i te opcija općenito. banke i ostali izvrsnici će naplatiti dug ministru financija što su ga tu postavili
Zdravko Marić naglašava da se onima s manjim primanjima dalo mnogo, jer je sada mnogo veći broj građana izuzet iz tzv. poreznih škara....oni ionako ne plaćaju neki porez jer su im primanja mala,o čemu on priča?!
Prije godinu Dana sam rekao da ce se Bozo Petrov promjeniti i odustati od one pozitivne upornosti cim onjusi prvu saborsku placu. Jadni mi. Jadni mi.
U potpunosti se slazem s Gospodjom. Neoliberalizam na kvadrat. S druge strane ovo su promjene u poreznom sustavu koji se u biti ne mijenja. Dakle ne radi se o reformi nego o odredjenim korekcijama. Ali ima tu i cveba. Posebnobno upada u oci(barem meni) objasnjenje zasto se na male i stedljive automobile povecava trosarina a na velike u "zedne" smanjuje. Kao ovi potonji ispustaju manje CO2? E sad, vjerojatno postoji nacin da se to dokaze, jer su ti propisi apsolutno u sluzbi punjenja proracuna. ALI!? Covjek ne mora biti FER-ovac pa ni inzenjer, dosta je i osnovna skola. Alo jedan auto na sto km potrosi 5 litara goriva a drugi 20(to su oni od 900000 kn s 4- pa i 6-litarnim motorima) onda je jasno svakome, da kroz auspuh izadje na 100 km tocno 4puta CO2 vise kod ovog potonjeg. Kako su dosli do toga da mali ispustaju vise od velikih, e to samo dragi Bog zna. To je uglavnom slika cijele ove takozvane reforme: Tresla se brda nahebo mis.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa dobro, na večernjem stalno čitam autor: Deutsche Welle, autor:Deutsche Welle, jel itko uopće radi u tom večernjem listu, ili ste jednostavno zaboravili samostalno pisati i razmišljati ?