Uber, Glovo i Bolt za Večernji komentirali najavu regulacije rada, javio se i poslodavac: 'To je siva zona'
Hrvatska bi bila druga europska država, poslije Španjolske, koja će zakonskim putem regulirati rad preko platformi. Hrvatske su ambicije još i veće od španjolskih, koja se uglavnom orijentirala na dostavljače, te želi zahvatiti sve moguće oblike rada preko platformi. Dostavljači i vozači svima su vidljivi, no tko sve kod nas radi preko platformi i što točno, velika je nepoznanica.
Komentari 20
Na sve te probleme su bili upozoravani prilikom donošenja zadnjeg i predzadnjeg zakona o taksi prijevozu.Rad na crno,rad na dva sata ,varanje ljudi jer nema regulacije minimalne i maksimalne cijene ,vožnja preko aplikacija jedna cijena ,a vožnja sa stajališta ili kada zaustavite taksi na cesti druga cijena.Zakoni su pisani za aplikacije ,a ne da se zaštite korisnike od prevara u smislu varijabilnih cijena aplikacija i cijena koje samostalni taksisti mogu dizati u nebesa i da se voze povoljnije.
To je robijanje u 21 stoljecu. Oni koji su iskoristili situaciju nabrali se novaca....
Klasična piramida sistem, običan rob skroz dole najviše radi a dobije najmanje. Sad će još i naši političari da traže komad kolača za sebe, tako da će ovim jadnicima ostati još manje.
Otkrio lice: slijedi Španjolsku koja je ultralijevo!
znaci jos par soma ljudi ide ca u njemacku i irsku delati
poanta ubera i sličnih je bila da se smanji regulacija što ima dobrih i loših strana. uzmeš svoj auto i u slobodno vrijeme voziš sa strane. ovdje otvori obrt, položi za taxi ili kako već je ubilo to, sa još većim upteljavanjem vlasti bit će još gore
Bravo.. i pozitivno..
Naša socijalistička vlast jedva je dočekala ovo. Jedino nikome ne mogu objasniti kako ću ja raditi par sati tjedno za dvije različite platforme i biti zaposlen u obje. Kako će me zaposliti i na koliko sati, suludo. Morati će se uvesti točan broj radnih sati unaprijed znači adio slobodni dobrovoljni rad preko platforme. U kretanju unazad nitko u EU nas ne može stići
Prije svega treba staviti točku na i a to je maksimalan broj radnih sati koje će se moći lako provjeriti a ne kao sada da ljudi rade po 15 -16 sati dnevno...treba regulirati da platforme plate korištenje osobnog vozila te cijenu po km koja neće biti osobni dohodak te se neće na taj dio plaćati doprinosi i porez, obavezno i besplatno osiguranje za djelatnike, plaćen noćni rad i rad nedjeljom i blagdanom, plaćeno vrijeme koje provedeš na poslu iako nije bilo narudžbi , zabraniti naplaćivanje opreme koju je dostavljač dužan imati prilikom rada izuzev oštečenja za koje se utvrdi da je kriv dostavljač...dodatak za korištenje interneta i poziva...zabraniti uznemiravanje od strane platformi i agregatora u neradno vrijeme...
pa naravno, ova neodgovorna vlada i plenkovic moraju na silu izvlačiti novac odasvud, umjesto da pokrenu industriju, poljoprivredu i mnogo stvari
Eto načina kako zabraniti napredovanje države. Da je ideja za Uber i slične platforme došla iz Hrvatske nemoguće bi ju bilo provesti... Kakav socijalizam na djelu
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
'Stručnjaci' iz pravomoćno osuđene vlade uporno tjeraju ljude u rad na crno... 😂😂😂