Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 76
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Urušen informacijski sustav

Kaos u zdravstvu i dalje traje, pacijenti ljutiti: Nema dovoljno tiskanica za papirnate recepte

U Osijeku je počelo cijepljenje u ljekarnama
Foto: Dubravka Petric/PIXSELL
1/4
23.03.2022.
u 12:58

Obiteljski liječnici, kaže Nataša Ban Toskić, nemaju nikakvu informaciju o tome što se događa i kada se očekuje rješenje niti zašto je do ovoga došlo tako da svojim pacijentima ne mogu reći kada će dobiti svoju terapiju.

Predsjednica Koordinacije obiteljske medicine (KoHOM) Nataša Ban Toskić u srijedu je upozorila da ordinacije nemaju dovoljno tiskanica za papirnate uputnice i recepte u situaciji pada Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava (CEZIH), što se događa već drugi dan zaredom.

Od jučer ujutro CEZIH je pao, ne prolaze nikakvi elektronički recepti niti uputnice, a u sustav ne stižu ni bolnički nalazi u kartone pacijenata, izjavila je Hini predsjednica KoHOM-a. Svi oni kojima recepti i uputnice ne prolaze elektroničkim putem mogu ih dobiti isprintane. To je izvanredni način rada koji je i predviđen propisima kada nestane struje.

No, Ban Toskić upozorava da ordinacije imaju samo mali broj tiskanica za kratkotrajne probleme, a sada to traje već drugi dan pa su u problemu i liječnici i pacijenti.

– Mi nemamo dovoljno tiskanica za ovako dugo razdoblje. Ne znamo zašto je do ovoga došlo ni kada će se riješiti – ističe Ban Toskić.

Upozorava da u situaciji porasta broja novooboljelih od COVID-19 ne prolaze ni uputnice za testiranje na koronavirus.

– Pacijenti ne razumiju što se događa, obično negoduju prvo nama i njihova ljutnja ide prvo na nas. Kada im ne stigne naručeni recept, zovu nas nekoliko puta, pitaju što se događa i ljute se – objašnjava Ban Toskić.

Obiteljski liječnici, kaže, nemaju nikakvu informaciju o tome što se događa i kada se očekuje rješenje niti zašto je do ovoga došlo tako da svojim pacijentima ne mogu reći kada će dobiti svoju terapiju.

– Vrlo nam je težak rad i neugodno smo iznenađeni jer ne postoje kapaciteti da se ovaj problem brzo riješi – ističe predsjednica KoHOM-a.

Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje poručili su da rade na otklanjanju problema i nadaju se skoroj normalizaciji rada svih korisnika CEZIH-ova sustava. Čim se problemi otklone, obavijestit će o tome javnost.

VIDEO Mladić u Splitu ranjen tijekom igre ruskog ruleta? Nalazi se u bolnici životno ugrožen

Komentara 18

CH
chupakabra
13:32 23.03.2022.

Tko je isporučitelj softvera taj neka i popravi.

Avatar VLbriše
VLbriše
14:08 23.03.2022.

HADEZE zna kaj treba narodu, i to kaj trebate dobijate . Ovo gunđanje ide na živce , sram vas bilo .

LE
Lepej
14:13 23.03.2022.

Bit će bolje kad stignu avioni i kad se sagradi nacionalni stadion.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije