Europska unija blokirala projekt Srbije i Mađarske: Upitna realizacija pruge vrijedne 2 milijarde eura
I dok Vučić posjećuje dionice pruge na teritoriji Srbije dužnosnici iz Mađarske za sada se ne izjašnjavaju, ali se zato pojavljuje bojazan javnosti da će Mađarska radi projekta ostati u prometnom zapećku Europe te se sve više spominje opcija da bi se EU mogla okrenuti rutama kroz Sloveniju i Hrvatsku
Komentari 9
Treba Evropa malo više da pomaže državama koje ne razmišaju kao dobar deo zajednice!
EU vodi netrpeljivu politiku prema Srbiji i Mađarskoj!
To je samo jedna prepreka koja će ubrzo biti otklonjena. Ne sumnjam da će ova pruga ubrzo ugledati svetlost dana.
Kako god sigurna sam da će Orban i Vucic resiti problem i da će se realizovati ovaj projekat do kraja!
Pa sve i da je tako, ko kaže da se neće nastaviti sa radom? Svaki projekat pre ili kasnije naidje na prepreku.
Nadamo se resenje koje ce omogućiti nastavak projekta!
EU pravi famu zbog podrške Srbije i Mađarkse Rusiji!
To ne znaci da ovaj projekat neće biti nastavljen u budućnosti. Samo strpljenja.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Političke igre unutar EU. Sam Bog zna da mi je savršeno svejedno što se događa u Srbiji, ali gledano čisto kroz "željeznički" aspekt, teško da će se ići na koridor Salzburg-Villach-Jesenice-Ljubljana--Zagreb pa dalje na istok odnosno Graz-Maribor-Zidani Most -Zagreb jer je stanje pruge već u Austriji loše. Preko Tauerna od Salzburga do Villacha vlak ne prijeđe 100 km/h, a dalje do Jesenica da i ne govorim. S druge strane od Beča do Graza je za sada preko Semmeringa jednako tako loše (preko Semmeringa se o dalje vozi sa 50 km/je) i tek 2030. kada bude Semmering tunel gotov, biti će nešto bolje. S druge strane od Graza preko Maribora do Zidanog Mosta isto nije ništa bolje. Vjerovali ili ne, najbrže je još u Hrvatskoj. O katastrofi od Tovarnika do Beograda gdje se djelomično vozi 25 km/h da i ne govorim...