Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 189
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Analitičarka o komunikaciji tvrtke

'Coca-Cola Hrvatska će se proučavati kao primjer najgore krizne komunikacije ikada'

Zgrada Coca-Cole u Zagrebu
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
1/3
08.11.2023.
u 16:38

Prvo priopćenje Coca-Cola Hrvatske čekalo se do utorka u podne, kada su kratko izvijestili kako su upoznati s jednim slučajem, navodeći kako se radi o ''izoliranom incidentu''. Stručnjaci za marketing s kojima smo razgovarali smatraju da je kompanija pogriješila što nije odmah izvijestila javnost

Od ponedjeljka poslijepodne, kada je u javnost izašla neslužbena informacija o trovanju bezalkoholnim pićem, iz Coca-Cola Hrvatske u javnost su izašli u tri navrata, među kojima je i posljednji kada su uputili građane da ne koriste određene proizvode. Riječ je o jednoj seriji Coca-Cola Original Tastea te dvije ograničene serije Römerquelle Emotion Blueberry Pomegranatea.

Međutim, prvo priopćenje tvrtke čekalo se do utorka u podne, kada su kratko izvijestili kako su upoznati s jednim slučajem, navodeći kako se radi o ''izoliranom incidentu''. Stručnjaci za marketing s kojima smo razgovarali smatraju da je kompanija pogriješila što nije odmah izvijestila javnost i objavila o čemu se radi, čime bi preuzela inicijativu u daljnjem razvoju događaja.

- Coca-Cola će se proučavati kao primjer najgore krizne komunikacije ikada. Jako loše, neodgovorno, čak i s nekom vrsta ponižavanja lokalne zajednice. Ne može biti da u Coca-Coli ne znaju kako se krizno komunicira! To je stvarno na razini nekog početnika u PR-u, ma i početnik bi bolje to odradio. Trebali su odmah čim se prvi incident dogodio, a kao što vidimo, dogodio se u Puli, reći što se dogodilo. To se, naravno, ne radi priopćenjem nego je trebao netko izaći pred medije i reći što će se sve poduzeti i u kojim rokovima jer ovdje se radi o ugrozi zdravlja - kaže analitičarka Ankica Mamić.

Da su se odmah oglasili nakon onog događaja u Puli, drugi događaji se ne bi dogodili, mišljenja je analitičarka.

POVEZANI ČLANCI:

- Razumijem da istraga može trajati neko dulje vrijeme dok se točno ne utvrde činjenice, ali morate imati trajnu komunikaciju s javnošću, krizni tim, osobu koja vodi krizni tim i osobu koja zapravo vodi tu cijelu komunikaciju. Iz Coca-Cole tri dana od događaja u Rijeci dobivamo neko šturo priopćenje koje u biti nije ništa, nema čak ni dozu empatičnosti. Kažu da se radi o jednom slučaju, da bismo za sat, dva doznali da nije samo jedan. Cijelo to vrijeme se među ljudima širi panika, razmjenjuju se poruke i u ljudskoj je prirodi da sve malo preuveličava. Ako nema nikakvih službenih informacija, dolazi do "pokvarenih telefona" – zaključila je. 

Komentara 7

Avatar anlaser
anlaser
18:13 08.11.2023.

Gospođo analitičara , najgora komunikacija je ova između institucija i javnosti jer od prvog slučaja i ovih nekoliko posljednjih prošlo je previše vremena i još živimo u neznanju .

Avatar Bill Carson
Bill Carson
18:03 08.11.2023.

Rekao bih da se tvrtka uplašila pa ide na onu staru da se brane šutnjom. Znaju i sami da je to delikatna situacija i svaka kriva riječ može dugoročno oštetiti godišnje profite, a sada im je najgora situacija jer dolazi božićno vrijeme kada Coca Cola najviše zarađuje.

Avatar Zavratnica
Zavratnica
17:31 08.11.2023.

Neću više nikada piti Coca Colu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije