Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 118
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Lidl će biti službeni partner UEFA EURO 2024TM

UEFA EURO 2024.
Foto: Promo
1/3
21.03.2023.
u 16:44

Partnerstvo počinje ove godine s početkom europskih kvalifikacija. Time Lidl postaje globalni partner UEFA-e i za europske kvalifikacije 2023. i 2024. i za završni turnir 2024.

Od 14. lipnja do 14. srpnja 2024. najbolje reprezentacije Europe krenut će u Njemačku kako bi se u deset različitih gradova natjecale za naslov europskog prvaka. O zemljama koje će se boriti za naslov u 51 utakmici završnog turnira odlučit će europske kvalifikacije koje se igraju od ožujka 2023. do ožujka 2024. godine.

Tvrtka koja je jedan od vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Njemačkoj i Europi, prati europske kvalifikacije, ali i UEFA EURO 2024. kao službeni partner. Partnerstvo koje teško da može biti bolje:

Foto: Promo

Lidl ima snažnu prisutnost u Njemačkoj, zemlji domaćinu UEFA EURO 2024 te je danas zastupljen s više od 12.000 trgovina u 31 zemlji, od kojih 30 u Europi. Baš kao što nogomet svaki dan inspirira milijune ljudi, Lidl je pouzdan partner milijunima kupaca diljem Europe za njihovu svakodnevnu kupovinu.

Jako smo zadovoljni što smo dio događaja koji ne oduševljava samo naše kupce, već i naše zaposlenike. Baš kao što su naši proizvodi dostupni svima, također želimo da UEFA EURO 2024 bude iskustvo za sve - primjerice, putem naših Lidl Fan zona. Uzbuđenje će biti veliko u svim zemljama u kojima Lidl posluje, a činjenica da će se finalni turnir održati u zemlji u kojoj je započela Lidlova povijest, čini ga vrlo posebnim” – rekla je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

Foto: Promo

Ujedno, ovim partnerstvom Lidl želi naglasiti važnost svježeg voća i povrća te sporta i tjelovježbe za aktivan i zdrav način života. Uostalom, kako jedemo i koliko se krećemo ima ogroman utjecaj na naše zdravlje, ali i na okoliš. Na temelju Planetary Health Diet, Lidl neprestano razvija svoj asortiman kako bi kupcima olakšao donošenje svjesne odluke o kupnji zdravih i održivo proizvedenih proizvoda. Primjerice, kroz nove, međunarodne standarde marketinških mjera usmjerenih prema djeci.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije