Odlazak Jugotonove trgovine iz Bogovićeve završetak je jedne ere
U ovo vrijeme velikih, bezbojnih i unificiranih trgovačkih centara i multiplexa u kojem su se izgubile male i osebujne gradske kinodvorane i prodavaonice, i nezavisne trgovine ploča postale su rijetkost.
Komentari 6
I nakon 30 godina ne ide njemu "Jugo" iz glave...
Da, stari odlaze, s njima i ono što je samo njima bilo važno, mladi dolaze sa svojim važnim stvarima, koje će isto tako nestati. Bog se smije s nebesa. :))
Sve što ima jugo u sebi nije dobro. Čak i kada proizvodi, zapošljava naše ljude, prodaje našu robu. I to nam tvrde oni koji su do nedavno bili najveći jugosloveni
vecina tog staroga se moze naci na internet oglasima
Neorginalna žalopojka o (davno)prošlim vremenima kupovine LP-a i o onom posebnom osjećaju držanja u ruci velikog, umjetnički dizajniranog omota. Autori obično dodaju priči uzbuđenje povratka kući s albumima u vrećici, vožnju tramvajom / metroom u omaglici slasnog isčekivanja i izgaranje od želje da se ploča konačno stavi na gramofon. Tu je i redovno obezvređivanje nabavke glazbe jednim klikom ili bezdušnog jutjubanja muzičkih numera. Slične spike su poznate, valjda već tisućljećima; pretpostavljam da su nekadašnji lovci, nakon što je konačno prevladao uzgoj stoke kukali o nestanku onog osjećaja kada se vraćaš iz lova s friško ustrijeljenom i oderanom divljači, šališ se s prijateljima … i kako je to neusporedivo s dosadnim hranjenjem životinja i čišćenjem njihovog izmeta iz obora. Uglavnom se radi o nostalgiji za vlastitom mladošću i za dobrim starim vremenima koja s protokom vremena postaju sve bolja.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
croatia records je nastala na temeljima "elektrona"