Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 101
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
inspirirana društvenim mrežama

Očaravajuća nova kampanja branda Lei Lou by Alex Dojčinović uvodi nas u proljeće u stilu

Foto: Maja Kljaić
1/9
11.04.2023.
u 09:53

Veliki "comeback" na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine, a koje su oduvijek bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata.

Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo zato, nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama. Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka i newcomerica, može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kakvi su i komadi iz nove kolekcije.

Veliki "comeback" na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine, a koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.

Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama. Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.

Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija, a kampanja jasno pokazuje kako dobro ukrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz njezine Optice La Vie. Kolekcija, koja je već dostupna na web shopu branda i u Lei Lou butiku u Ilici 15, prava je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva.

VIDEO Natalija Prica o suradnji s Milanom Bandićem: Da konačno zatvorimo tu priču

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije