Croatia Airlines nećemo ostaviti na cjedilu jer Hrvatska treba nacionalnog operatora
Na jesen natječaji za uprave većine od 56 tvrtki iz resora prometa, a natječaj za novi sustav naplate cestarine ide čim se odobri novac iz plana oporavka, kaže, između ostalog, ministar
Komentari 8
nacionalni operator koji je rupa bez dna s ekstremno skupim kartama i sa ni jednim avionom u svom vlasništvu... imaju samo "ime"...
Na žalost vremena u civilnom i vojnom zrakoplovstvu, neminovno će pokazati, do čega dovede loše kadroviranje. Rezultat je to desetljetnih pogrešaka, za čije ispravljanje treba minimum duplo više vremena, uz iskusne poštene i savjesne kadrove, imamo li ih pitanje je sad.
Hrvatska treba avio kompaniju koja je profitabilna a ne gubitas pa da je stalnopomazu porezni obveznici tr
Objasni zašto ga treba? Švicarska ga nema!
Hrvatska bez gubitaša ne bi bila Hrvatska za kakvu su se borili.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
croatia airlines na svojih 5 aviona ima 3000 zaposlenih, pametnom dosta