Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PILOT-PROJEKT

Potrošačka slikovnica prvašiće uči o njihovim pravima

dijete
Arhiva VL
24.08.2010.
u 18:08

"Djeco, nemojte slati poruke na nepoznate brojeve i igrati nagradne igre jer će vam mobitel uzeti puno novca!"

– Kad kupuješ žvaku ili kruh za baku, u trgovini dobar dan kaži i račun traži! – to je samo jedno od vrijednih upozorenja iz slikovnice. 

Djeco, nemojte slati poruke na nepoznate brojeve i igrati nagradne igre jer će vam mobitel uzeti puno novca! Djeco, pazite, nije potrebno imati sve igračke s reklama!... Ovo su samo neka od upozorenja iz Potrošačke slikovnice koju su u Splitu predstavili Tanja Popović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača i Nenad Kurtović iz udruge Dalmatinski potrošač upozoravajući i na činjenicu da je samo prošle godine u Hrvatskoj zabranjeno 7 tona igračaka koje je carinska inspekcija ocijenila kao nesigurne.
      
Ovdje je riječ je o pilot-projektu koji financira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, a cilj mu je edukacijom djece povećati njihovu svijest kao potrošača, poglavito u dijelu koji se odnosi na sigurnost proizvoda. Potrošačka slikovnica namijenjena je prvašićima, a idući projekt bit će animirani film za predškolsku djecu, koju na vrijeme treba zaštititi kao potrošače. 

Ključne riječi

Komentara 6

VW
vwatch
09:33 20.10.2010.

DJECA POTROŠAČI je dokumentarni film o tome čemu su danas djeca izložena u Americi. Na žalost, zahvaljujući \"blagodatima\" globalizacije stvar je odavna prešla granice Amerike i ne treba puno pronicljivosti za vidjeti da se te stvari događaju i oko nas, kao što i ne treba puno maštovitosti za zamisliti da ćemo uskoro svjedočiti i ono što se još nije počelo događati, a obrađeno je u filmu. Trajenje filma je nešto više od 60 minuta, onoliko koliko traje prosječna epizoda popularne sapunice ili svakako kraće od jedne nogometne utakmice. Odlučite želite li uložiti toliko vremena i dobiti neke ideje o uzrocima simptoma koje već zasigurno primjećujete i kod svoje djece jer su izložena sve većim pritiscima na dnevnoj osnovi. Nema pokazatelja koji govore u prilog tome da bi se pritisak na njih mogao smanjiti. Film bi roditeljima mogao pomoći i u objašnjavanju svojoj djeci da neke od njihovih tako jakih želja i zahtjeva u stvari nisu izvorno njihova već nametnuta od neumorne propagandne mašinerije koja stalno pomiče granice u svom nastojanju da bude što prisutnija sa svojim porukama u dječjim glavama i da na svoj način oblikuje njihove interese i kriterije po kojima su \"face\" i \"cool\", a sve u svrhu daljnjeg povećavanja profita. 27.minuta (Dr.prof. Juliet Schor, redovni profesor sociologije s Boston College): \"Oni ih čak prate dok idu u kupaonice. Razgovarala sam puno ljudi koji su sjedili i promatrali djecu dok se kupaju i tuširaju, gledajući kako se koriste šamponom i sapunom, proizvodima za zdravlje i ljepotu, kako se ta kategorija naziva, kako bi nakon toga pisali izvještaje za njihove klijente što da učine s pakiranjem.\" 31.minuta (Dr.Michael Brody, dječji psihijatar): \"Izgovoriti ću to. Takvi propagandisti su vrlo slični pedofilima. U redu? Oni su stručnjaci za djecu. Ako želiš biti pedofil ili propagandist za djecu, trebaš znati s djecom i što će djeca poželjeti.\" 47.minuta (Dr. Michael Rich, Dječja bolnica Boston): \"To je ogroman, stotine milijuna dolara vrijedan biznis godišnje, koji prodaju zbog roditeljske nesigurnosti. U osnovi ostavljaju roditelje s mišlju da ako im ne nabave te stvari, da će njihova djeca zaostajati.\" Film s HR podnaslovima možete skinuti ovdje: http://www.megaupload.com/?d=UOICZ521 ili pogledati direktno ovdje: http://www.youtube.com/watch?v=RoJ4Rw-egtY

GA
ganga
10:15 25.08.2010.

Glavno je da finansira ministarstvo

ZM
zmaj1111
22:01 24.08.2010.

Pohvalno! Ovakve slikovnice i crtići bi dobro došli i odraslima!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije