Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 19
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Quelle Fashion.hr uskoro u Varaždinu

Moda za zimu 2010.

29.01.2009.
u 14:53

Iako se u medijima već špekuliralo o mogućem preseljenju u Zagreb, zimski dio eminetne modne smotre Fashion. hr ostaje u Varaždinu, svojoj prvoj postaji. Od 12. do 14. veljače, tj. od četvrtka do subote, novu sportsku dvoranu nakon rukometaša zauzet će hrvatska moda.

Quelle Fashoin. hr donosi revije etabliranih kreatora: Branke Donassy, Roberta Severa, Igora Dobranića, Nataše Kos, Maje i Petre Špoljar, Anamarije Ricov, Stjepana Čuke, eNVy rooma, Igora Galaša, Ivice Skoke, Etna Maara i Ivice Klarića. Najveće iznenađenje ove smotre jest revija Amarie (kreatorice Anamarije Brkić) koja svoju novu kolekciju predstavlja pod okriljem “Dove: kampanje za stvarnu ljepotu”, nasljeđujući tako Roberta Severa i modni dvojac Boudoire.

- Na neki je način ova kolekcija zbir mojih dosadašnjih najboljih komada, ispričala nam je Anamarija Brkić na smimanju reklame na kojoj će njene zvijezde - gospođe od 46 i 58 godina - pozvati nove dame u najboljim godinama da se na modnoj pisti okušaju ovog srpnja u Zadru i tako dokažu da ženska ljepota ne prestaje s 25 godina i 50 kilograma.

Amarie i ovaj put igra na svoj poznate kreatorske adute - haljine (samo je jedan komplet s hlačama) i obilje modnih dodataka u kojima dominiraju široki pojasevi i krupni nakit. Sve je crno i kako ona sama kaža prilagođeno stvarnim ženama i stvarnom životu. Novi Quelle Fashion. hr u kreativnom smislu kreće prema crno-bijelom minimalizmu i tipičnim prirodnim karakteristikama koje predstavlja jesen i zimu. Kreativna direktorica kampanje za sezonu 2009./10. je eminentna hrvatska fotografkinja Mare Milin.

Nedavno je u Zagrebu održan veliki casting (na slici) za modele, na kojem su se pojavile manekenke i manekeni svih vodećih domaćih modnih agencija, a uz pogled u modnu budućnost (kojim konačno pratimo svjetske trendove) ovoj se modnoj smotri moraju priznati i nastojanja da domaću modu približi kupovnoj moći prosjećnog hrvatskog kupca, u čemu mu je upravo glavni partner Quelle.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije