Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 168
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dječji svijet

Likovi iz crtića na proizvodima ključni su za dječji odabir

\'djeca televizija\'
VL
16.03.2011.
u 09:08

Istraživači su otkrili da prisutnost djeci omiljenih likova na pakiranjima prehrambenih proizvoda može biti odlučujući čimbenik u procjeni proizvoda

Činjenica da crtani likovi oblikuju dječju svijest nije nikakva novost, međutim istraživanje provedeno na Sveučilištu Yale pokazalo je da stavljanje djeci omiljenih likova iz crtanih filmova, primjerice Dore Istraživačice i Shreka, na pakiranje prehrambenih proizvoda potiče djecu na odabiranje manje zdravih i kaloričnijih varijanti proizvoda. Istraživanje je objavljeno u časopisu Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine.

Istraživači su 80 djece u dobi od 4 do 6 godina pokazali dva različita pakiranja žitnih pahuljica. Na jednom pakiranju pisalo je “Slatki zalogaj”, a na drugom “Zdravi zalogaj”. Na jednom pakiranju bili su nacrtani pingvini, likovi poznati iz animiranih filmova, a druga kutija na pakiranju nije imala likove. Oba pakiranja sadržavala su isti proizvod. Većini djece žitne su pahuljice bile ukusne, no one koje su na pakiranju imale pingvine ocijenili su ukusnijima.

Istraživači su otkrili da prisutnost djeci omiljenih likova na pakiranjima prehrambenih proizvoda može biti odlučujući čimbenik u procjeni proizvoda. Jer, djeci su jednoglasno ukusnije bile pahuljice s omiljenim crtanim likovima na pakiranju iako je riječ o istom proizvodu, što je jasan pokazatelj da je prisutnost omiljenih likova utjecala na doživljaj okusa.

Ključne riječi

Komentara 2

LI
liliZG
10:32 16.03.2011.

Zato je u Skandinavskim zemljama zabranjeno reklamiranje proizvoda za vrijeme dječjih emisija i sa likovima iz omiljenih dječjih crtića i filmova.

JB
Juda ben Tudum
22:07 16.03.2011.

jel ima crtica o holokaustu?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije