Kako vidimo ženska i muška tijela u reklamama
I muškarci i žene na isti način percipiraju fotografije ogoljenog muškog i ženskog tijela. Razlika pokazuje i odnos društva prema tijelu
Komentari 3
IS
Hm.... sa menom , daklem, nešto nije u redu. Ja muško tijelo percipiram kao čovjeka, dok žensko tijelo percipiram kao ...... ženu....
IS
.... i još nešto.... ove gore \'bez celulita\'..... percipiram jaako dobro :)
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
mozda je to posljedica izlozenosti slikama razgolicenog zenskog tijela, i to onim crtama koje se favoriziraju... ucestalost i prepoznatljivost. nesto suvislije od ovoga se da cuti u ovom 46-minutnom filmu Codes of Gender/ Rodni kodovi, koji otkriva na koji nacincin marketing salje ideje o normativima muskosti i zenskosti. Link na http://topdocumentaryfilms.com/codes-gender/