Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 185
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
uskrsna putovanja


Hrvati bi na odmoru za blagdan i - pisanice bojili

'krstarenje3_nnn_ziv_140611'
''
19.03.2012.
u 10:55

Havarija Costa Concordije nije pokolebala Hrvate, krstarenja se traže jednako kao i prije

Kako je vrijeme sve ljepše, u domaćim agencijama mnogi kupuju uskrsne aranžmane, a kupaca će biti još i više jer su pojedini aranžmani i nekoliko postotaka jeftiniji nego što su bili prošlog Uskrsa. Cijene su dijelom niže jer Uskrs pada dva tjedna prije u odnosu na prošlu godinu (što je glavna sezona bliže, to su one više), a dijelom zbog gospodarske krize.

– S obzirom na cjelokupnu gospodarsku situaciju s dugogodišnjim smo partnerima dogovorili i nešto niže cijene, kao određeni dodatni poticaj za odlazak na putovanja. Ovisno o aranžmanu, cijene su obično niže tri do četiri posto, a samo iznimno čak i deset posto – govori Nikolina Frklić iz agencije Atlas.

Skuplje ide prvo


U Atlasu su posebno zadovoljni odličnom prodajom krstarenja, koju nije pokvarila ni havarija Costa Concordije. Doduše, na ranoj kupnji moglo se uštedjeti i do 2000 kuna pa je to sigurno potaknulo zanimanje. U Kompasu kažu da im prva odlaze skuplja putovanja poput avionskih u europske metropole za 4000 do 5000 kuna, a jeftinija autobusna stoje po 1000 do 2000 kuna i prošlog su tjedna bila manje tražena.

– Vjerujemo da će nešto autobusnih aranžmana ostati i za last minute prodaju kada će cijene vjerojatno biti deset do 15 posto niže – veli direktor Kompasa Ivan Pukšar.

Opatija prednjači


U agenciji Uniline bilježe dvoznamenkasti rast prodaje aranžmana u odnosu na isto razdoblje lani, ali kažu da je to dijelom i zato što je prodaja zbog ranijeg Uskrsa i ranije počela. Na Jadranu se kod njih najviše traže Primošten, Mali Lošinj te, tradicionalno, natprosječno popularna Opatija. Najviše se traže aranžmani na bazi tri noćenja, cijene kojih su obično od 1000 do 1700 kuna. Traženi su i dodatni sadržaji, a zanimljivo je da uskrsni gosti osim wellnessa i animacija za djecu traže i prigodne uskrsne sadržaji kao što su, recimo, bojenje pisanica.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije