Jeep Patriot kompaktni je terenac koji bismo - usprkos dimenzijama koje
dopuštaju ležernu vožnju gradskim ulicama - ipak radije viđali na
terenu, nego na asfaltu. Ne želimo time reći da nam je u Patriotu
tijekom testa bilo neudobno.
Upravo suprotno - automobil je udoban, prostran i funkcionalan. Stvar
je u tome da nam se Jeepovi modeli većinom - a to se odnosi i na
Patriot - izgledom i performansama uklapaju u sliku moderne obitelji
koja ima vremena i volje za izlete u prirodu. Na žalost, ili na sreću,
ovisi o kutu gledanja, većina današnjih vlasnika SUV automobila
(posebno višeg cjenovnog razreda) rijetko kad siđe s asfalta.
Patriot je, dakle, sjedinio prostranost i funkcionalnost interijera
SUV-a s voznim osobinama kompaktnog automobila. Vanjski izgled odaje
sposobnost za off-road vožnju, a jasna je i pripadnost robusnoj
Jeepovoj obitelji. Freedom-Drive I™, aktivan stalni pogon na sva četiri
kotača s mogućnošću zaključavanja, pruža sigurnost i tijekom vožnje po
kiši i susnježici, a može se nositi i s dubljim snijegom.
Dok se dizajn nekima sviđa, a nekima ne, o upotrebljivosti nitko ne
dvoji. Interijer je fleksibilan, a Patriot nudi i neke detalje koje u
klasi kompaktnih terenaca i nismo očekivali. Primjerice, audiosustav sa
zvučnicima u stražnjim vratima, koji se mogu usmjeriti prema van kada
su stražnja vrata podignuta.
Za one koji izlete izvan asfalta vole spojiti s tulumom, korisnom će se
pokazati činjenica da su sjedala presvučena tkaninom otpornom na mrlje
i neugodne mirise. Iste osobine tkanine dobro će doći i kad se klinci
zaigraju u automobilu. Ručna svjetiljka također je dio Patriotove
standardne opreme.
Testni je primjerak opremljen 6-brzinskim ručnim mjenjačem te 2,0 CRD
agregatom od 140 KS. Motor korektno povuče, ali bio bi nam draži da je
malo tiši. S dodatnom opremom, cijena je testnog automobila 210.680
kuna.
NA TESTU Jeep Patriot Sport pokretan dvolitrenim CRD agregatom od 140 konjskih snaga