Za oglašavanje u hrvatskim medijima lani plaćeno 1,49 milijardi kuna
Prema vrsti komunikacijskih kanala u sveukupnoj investiciji, još uvijek dominira televizija s udjelom od 51 posto, a slijede tisak sa 17 posto i internetsko oglašavanje s 14 posto.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Fol se plaćaju oglasi da bi se u tkzv. ozbiljnim tekstovima reklamiral socijalizam, "region", "ustanci u Srbu", Cebepyne... objavljivali članci na svakoj drugoj strani o dobrim komšijama i pljuvalo po svakom običnom normalnom Hrvatu. Eto, radi toga se plaćaju "oglasi"" - sa svrhom "kemijske čistione". Jel tak?