Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 24
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
obročna prodaja

Trgovci više ne mogu prodati robu ako ju ne nude 'na rate'

lidl
Dalibor Urukalovic/Poslovni dnevnik/PIXSELL
28.05.2013.
u 16:44

Takav model, primjerice, prakticira trgovački lanac Lidl, a temelji se na strategiji "Everyday low prices" (EDLP)

Obročno plaćanje, odnosno pružanje mogućnosti kupcima da robu plate u više rata, danas je nužnost, ističe Jana Blažević Marčelja, stručnjakinja za cijene i zamjenica izvršnog direktora Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci (STePRi) piše Poslovni dnevnik.

"Trgovci jednostavno ne mogu prodati ukoliko kupcima ne nude takvu mogućnost", navodi.

Iako takvu mogućnost nude gotovo svi trgovci postoje iznimke, no tada je riječ o potpuno drugačijem modelu rada, objašnjava Blažević Marčelja. Takav model, primjerice, prakticira trgovački lanac Lidl, a temelji se na strategiji "Everyday low prices" (EDLP) čiji je smisao nuditi potrošačima svaki dan niske cijene bez da se za to čeka određeni dan ili povod. Takvu praksu pokrenuo je 90-ih trgovački lanac Wal-Mart u SAD-u, no do danas on se nije značajnije proširio na Hrvatsku. Ostatak članka pročitajte ovdje.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije