Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 91
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Financijski savjetni

PIN je ozbiljna stvar. Samo iznimno možete preuzeti PIN u poslovnici

Bankomat, portal
Dalibor Urukalovic/Poslovni dnevnik/PIXSELL
10.10.2013.
u 16:50

Korisnicima savjetujemo da bez odgađanja obavijeste banku u slučaju nestanka ili izostanka primitka PIN-a

P: Imam problem s preuzimanjem PIN-a za svoju debitnu karticu. Naime, PIN je poslan u drugi grad, na kućnu adresu na koju sam prijavljen, ali na kojoj trenutačno nema nikoga. Je li moguće novi PIN preuzeti u samoj poslovnici banke?

Žarko S., Zagreb

O: Sukladno općim uvjetima poslovanja Hrvatske poštanske banke, PIN se iz sigurnosnih razloga dostavlja klijentima uvijek odvojeno od same kartice. PIN dostavljamo na kućnu adresu klijenta, a svoje kartice klijenti preuzimaju na šalterima naših poslovnica. Iznimno, dakle na zahtjev klijenta, HPB omogućuje svojim klijentima preuzimanje PIN-a u poslovnici. Nama koji radimo u bankama poznat je primjer da klijent, kad otvara račun, odnosno ugovara karticu, očekuje da će u vrijeme isporuke PIN-a biti na adresi na kojoj je prijavljen i koja je u našoj evidenciji, a da se ponekad, iz različitih razloga, to ne dogodi. Na zahtjev korisnika, HPB izlazi ususret klijentu te, izvan propisane procedure, dogovara preuzimanje PIN-a u poslovnici. Inače, banka PIN dostavlja kao običnu pošiljku (ne preporučeno, kao što neki klijenti očekuju). Ponekad se dogodi da se pošiljka vrati u banku s naznakom npr. da je osoba nepoznata na navedenoj adresi te se i u tom slučaju PIN može preuzeti u poslovnici banke.

Korisnicima kartica savjetujemo da bez odgađanja obavijeste svoju banku u slučaju nestanka (gubitka ili krađe) te zloupotrebe kartice ili izostanka primitka PIN-a kao i o sumnji da je netko saznao njihov PIN. U tom slučaju, dobit će preporuke kako postupiti. Bankari su klijentima uvijek na raspolaganju – bilo da je riječ o poslovnicama, osobnim bankarima ili kontakt centru, odnosno telefonima koji su dostupni 24 sata. Klijenti HPB-a mogu se javiti na telefon 01/4804-464 (24 sata dnevno, 7 dana u tjednu) te pisanu prijavu predati u najbližu poslovnicu/ispostavu banke ili poštanski ured Hrvatske pošte. Podsjećamo kako je korisnik  dužan čuvati tajnost PIN-a, pohraniti ga odvojeno od kartice, a karticu koristiti tako da druge osobe ne mogu saznati njegov PIN. Ovi savjeti uključuju, među ostalim, zaklanjanje tipkovnice bankomata ili POS uređaja prilikom unošenja PIN-a. Ukratko, PIN je “ozbiljna stvar” i zato molimo klijente da to uvijek imaju na umu.

>>Jednokratnom uplatom može se skratiti i rok otplate

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije