Magma opravdava gubitak pesimizmom hrvatskih potrošača
Gubitak od 118,4 milijuna kuna posljedica je snažnog pada kupovne moći te gubitka povjerenja potrošača što je uzrokovalo pad konsolidiranog prihoda te pad bruto marže u odnosu na 2008. godinu
Komentari 3
Pesimizam potrošača, pad kupovne moći! Koja gnjusna antipropaganda usmjerena protiv vodeće hipersile u rigiji!
Preprodaju bofl kinesku robu uz marže od 200 %, a sada kada se hrvatski narod napokon opametio i ne kupuje više svakakvo smeće, pesimizam. Za primjer: Sony DSLR-A230L ALFA kod nas u HR dođe 3.499 kn (€ 482), a ista takva u Austriji (Media Markt) dođe € 299 (sa Austrijskim PDV-om). Razlika u cijeni od 183 € bez povrata Austrijskog PDV-a, a mi smo kao pesimistični. Pa takvi preprodavači-lopovi nas gule ko bananu!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dok se ovaj klaun na slici smatra za poduzetnika,dotad će nam i država biti koma.Tip koji je kao ministar gospodarstva RH,radio isključivo na svojem bogaćenju i stvaranju svog poslovnog imperija,namještajući si sve pogodnosti je autoritet za ništa.Običan uvoznik i ništa više.