Krenula nova kampanja Hrvatske turističke zajednice
Proljetni odmor u Hrvatskoj reklamira se u Njemačkoj, Britaniji, Italiji, Austriji, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj i Sloveniji
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
treba gostima ponuditi hotele sa toplom morskom vodom,plaže nasipati pijeskom ,urediti šetnice,gastronomsku ponudu,sportove(golf) itd.