Što slijedi za zračnu luku Franjo Tuđman nakon novog terminala
Doveli su 10 novih aviokompanija, ali i već dvaput podignuli putničke takse
Komentari 27
EasyJet je bio zakon. Linije točno tamo gdje su trebale, cijena vrhunska i avioni popunjeni. Nažalost nije dugo trajalo. Mislim prije svega jer je smetao Lufthansi i njezinim filijalama Germanwingsu i onoj manjoj - Croatia Airlinesu...
Ja se nadam direktnim letovima za Ljublanu i Trst!
sve avio kompanije ostavaruju odlicne rezultate na nizim cijenama goriva osim CA, najveci problem novog aerodroma bit ce CA, avioni se uskoro moraju obnavljati a kompanija diše na škrge i dalje za svaki veći kvar panika, prodaju se slotovi i ostalo ... podsjeca na neku sadasnju pricu
Pleso je ine kvarta, naselja, nekad sela, koje je sad dio Velike Gorice. Dakle Zračna luka Dr.Franjo Tuđman nalazi se na Plesu. Možemo, možete misliti o Tuđmanu što god hoćete, ali uvijek će biti činjenica kako je Franjo prvi predsjednik neovisne Hrvatske. I sasvim je u redu, nazvati aerodrom po njemu. I bolje komentiranje poteze koncesionara, nego voditi izgubljene bitke
aerodromske taxe u njemačkim zračnim lukama je 40 eura za prekooceanske letove, 25 za europske i 10 za lokalne. Tu je taxu propisala njemačka vlada, a ne svaka luka posebno za sebe. U Torontu je 25 dolara. U Edmontonu je 30 dol, Edmontonska zračna luka nije ništa veća od zagrebacke, samo vjerojatno ima veći promet jer kanadjani puno lete lokalno.
slijedi kradja...kao i obično...
Najveće dostignuće je direktna linija za Bukuresti.
niste znali niti mogli pa vam trebo gazda .koji ce kasirat a vama davati milostinju drugo niste ni zasluzili nego da budete evropske sluge .sluganstvo vam prirodjeno ima pernar pravo
ni blizu zracne luke nikola tesla, bijeda
Ja bih mu promijenil ime ak moze?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Brzo će Zagreb na pet milijuna, a tada slijedi proširenje ZL F. Tuđman.