Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 57
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zračni prijevoznik poriče da je Vlada umjesto njega platila ratu za airbus 319
Povratak na članak

Kolaps Croatije Airlinesa - gubitak 93 mil. kuna i enormni dugovi lukama

Predsjednik uprave Croatije Airlinesa Ivan Mišetić tvrdi kako je jedini spas za CA privatizacija te kompanije, no o tome odluku treba donijeti vlasnik, odnosno Vlada.

Komentari 13

MO
mohikanac
08:50 09.02.2010.

mene samo interesira, ako menadjeri imaju onakve ugovore koji im donose ogromni profit, da ne kažem plaću, koja je njihova odgovornost ako se firma dovede u ovakvo stanje kao CA???? Možda novi ugovor u drugoj firmi ili već nešto treće?

VL
Avatar tomi2009
tomi2009
09:26 09.02.2010.

ima još šanse za nas ne gubite nadu...kad teta Jadranka pređe sa riječi na djelo za jedno ...10-ak godina predviđa se da će se svijetska ekonomija oporaviti i recesija će biti iz nas... A u ostalom tu je i HDZ-ovaa jamstvena kartica ...nema frke ljudi što vam je...HDZ ZNA... HDZ ZNA... Pozdrav dramaturgu iz Dugobaba ma gdje bio.

VL
DU
Deleted user
18:09 09.02.2010.

Sve smo prodali pa neka ide i Croatia Airlines. Kad do toga dodje mozete slobodno zaboraviti linije na relaciji Zagreb-Osijek, Zagreb-Pula, Zagreb-Rijeka, Zagreb-Brac, Zagreb-Zadar. Niti jedan privatni vlasnik nece htjeti te neprofitabilne linije. Nazad \'rvatcka na kolski turizam( mislim stvarno na kola i konje).

VL
OF
odd_fellow
12:02 09.02.2010.

Ništa iznenađujuće. Oil peak (kraj ere jeftine energije) doveo je avionsku industriju na rub sloma. Automobilska industrija - za sada još uvijek u ekspanziji zbog Kine i Indije - je iduća na redu, kada će se prosječna cijena nafte kretati 90-100 d/b.

VL
OB
-obrisani-
08:39 09.02.2010.

..ima li nesto, sto nije pred KOLAPSOM..u ovoj drzavi, vodjenjoj od HDZ-a sa JACOM na celu...!!! molim jedan primjer...!!!!

VL
ZG
zg2012
08:48 09.02.2010.

Tri su aspekta: Znati, htjeti, moći. Znati: Raspolaže li država dovoljnom količinom sposobnih i podobnih kadrova za uspješno vođenje državnih firmi? Htjeti: Želi li to država uopće? Želi li sposobne upravljače, ili one koji će znati izvući novac? Moći: Uzz ograničenja gore (znanje i htijenje), je li uopće moguće da se naše državne firme nose s krizom i konkurecijom? Sadašnja Vlada pada na minimalno 2 od 3 aspekta, i pitanje je samo koliko će vremena trebati da SVE državne firme u sadašnjem modelu propadnu, ili da ih mi nastavimo debelo prefinancirati u nekom monopolskom modelu.

VL
QU
quote
08:55 09.02.2010.

od sada dalje cete u hrvatskoj ljetiti samo sa balonima ubojenimi u hrvatsku sahovnicu

VL
UK
Ugo Kajvez
09:10 09.02.2010.

Scenarij za prodaju CA?? .... u režiji HDZ-a, mišetiću majstore, dobro odrađen posao ......

VL
OB
-obrisani-
09:13 09.02.2010.

.--HRVATSKA ... Potonula je, ali još nije dotakla dno. Tonemo i dalje, a i tonut ćemo, vidite da oni iz HDZ-a misle samo na sebe. Pad izvoza, rast nezaposlenih, zatvaranje obrta, gašenje proizvodnje....baš njih briga, njima su plaće i provizijezije iste bez obzira na to. Bojim se da je banrkot države neminovan.

VL
DU
Deleted user
09:19 09.02.2010.

pa već sam se i zabrinuo što nema niti jedne nove afere niti loše vijesti zadnjih mjesec dana... znači stanje je i dalje UOBIČAJENO!!

VL
Avatar sebastian
sebastian
10:05 09.02.2010.

nerealno viskokih cijena usluga, kao prvo, nemojte stalno se izgovarati na gorivo, na recesiju, nego recite mi smo veliki supci kao i drugi u Hrvatskoj,nismo sposobni voditi komapaniju zato smo u minusu, to bi bilo realno, a sto se tice cijena, uvijek se pitam zasto moraju biti tako visoke, ako ja iz Züricha moram platiti povratnu (jednosmjerna ne postoji) 550.- CHF onda je to previse, onda idem sa kolima, da karta kosta u pola cijene isao bi mozda dva puta mjesecno za Zagreb, pa ako nista barem na kavu, ali onako se ne isplati, i mislim da drugi putnici isto tako misle, a drugome redu netrebate se vi takmiciti sa drugim kopmapinijama i placati direktorima i upravnicima firme astronomske place i godisnje apanage, pa zar ne vidite da vas onu u propast vode, ako firma pise crne brojke onda mozete nesto platiti, ja mislim da ste vi svi ekonomske nule u citavoj drzavi skupa sa onom debelom svinjom Sukerom, koji isto nema pojma kako se drzava vodi ::!!!!!

VL
BU
bubaclex
12:14 09.02.2010.

što je čudno? jedina velika firma koja je prošla bez afera. fino će i to zaj...bat i super. a što se tiče samog poslovanja CA - malo bi mogli razmisliti i ugledati se na Adriju i Malev po cijenama. bitno da lete za Prištinu dvaput na dan.

VL
OB
-obrisani-
22:24 09.02.2010.

Ja sam mag. Zdenko Padjen. Bio zaposlen u ZAGAL, CROATIA AIRLINES, pod rednim brojem 4. Lijepo radio, dok pred rat, 1991. nisu svi gledali kako opelješati CTN. Kao npr. Stjepan Tuđman! Bio sam 2 dana, na sasanicma s tim hoštaplerom i nekim Gricma iz kanade, koji nam htjeli uvaliti, preskupe DASH 8. Pa Šarinićev prijatelj, kji mi bahato bacio 3 novčanice po 1,000 švicarskih franaka, koje nikada vidio uživo!! od kada sam, za rata, 1992. morao se povući iz CTN, i prešao u Ministarstvo proemta, bio ministar Mudrinić, bio sadašnji burek majstor iz zadra, Kaljmeta, namješten mi je OTKAZ!! Dana 13.05.2008. Jer da nisam htio prevesti sa slovenskoga jezika \'\' PRAVILNIK O HRUPU ZRAKOPLOVOV. I tako prepisati hrvatski pravilnik?? Sad sam na Ustavnom Sudu, pri kraju!! Ovi GUBICI koje spominje VEČERNJI su tek kap u moru!! Godine 1999., CROATIA AIRLINES je zabilježila nevjerojatan gubitak od cca 80 milijuna USD ( već sam zaboravio toćno), samo na ime TEČAJNIH RAZLIKA! Nisu koristili niti HEDGING, niti išta za zaštitu od štetnog ugovora s AIRBUS!! Tih 80 milijuna USD minusa, je skriveno pod TEPIH. Sam revizor, podmukli ARTHUR ANDERSEN, se sav uznemirio kad sam ih nazvao 2000-te godine, i vapili da to ne objavim!! iste te 2000-te godine, ARTHUR ANDERSEN je propao!! CTN je godinama, utočište besplatnih avio karata za CRO ELITU, a za po cijelom svijetu!! Svi Sanaderovi liječnici, ginekolog, zubar, su tu!! Naravno, i Bianca Matković i Antun Vrdoljak, najbeskrupulozniji za besplatne karte!! Cijela njegova siromašna familija, od Vanne, do Gorana Višnjića, leti besplatno!! A vrdoljak, sa ženom, 1990. u Acapulco, Meskiko, iako nije niti bio u CTN?? Naravno, tu je i najgori od najgorih, vrh CRO HOBOTNICE!! Sam predsjednik NO, Miomir Žužul!! A da ti mene, novinarka Iva Puljić-Šego malo nazoveš. Srećom imam tvoj MOBI. Nisam lažni lik, imam svoje BLOG-ove zpadjen i zpgastro gdje svašta možete naučiti!! CROATIA AIRLINES je podijelila 10,000 besplatnih avio karata, mulja sa statistikom, kao i njene desne ruke! Od Pave Župan, do Bajsa!! Ništa ne vjerujte njihovim statistikama! Zato ja moram biti na MARGINAMA DRUŠTVA, da ih ne bi razotkrio!! Bespaltne karte vam, uz Mišetića, jedino dijele Svemir Radmilo, kodno ime VASIONA, te Svemir Šimunović, hoštapler iz INE. Peri Bilasu, iz Splita, te njegovima, je za 3 godine, dano 184 besplatne avio karte, na liniji SPU-ZAG-SPU. I onda ih još broje kao putnike!! HA HA. A tek da vam objasnim SISTEM BESPALTNIH karata, iz doba Ivice Račana! Tad ih je Mišetić najviše dijelio, da prežiiv, gdje ga podržavali, ŽESTOKO, Željka Antunović i Milan Bandić, te da se osigura za budući HDZ, pa je davao Sanaderovim kćerkama!! Imamo dokaze na splitskome aerodromu!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.