Imate dobru ideju i skromni budžet? Stručnjak za digitalni marketing otkriva kako to iskoristiti
Danas je sve veći izazov postati vidljiv na Googleu i Facebooku jer je konkurencija veća, no te platforme daju malim poduzetnicima mogućnost da dosegnu veći broj potencijalnih klijenata. Kako ćete to napraviti savjetuje docent Vatroslav Škare s Katedre za marketing na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
VL daj maknite ovu kravetinu vise