Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 106
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Gradnja kreće već ove godine
Povratak na članak

Ide puni profil Istarskog ipsilona

Koncesija će se produljiti do 2034. godine, a dio rizika za naplatu cestarine, koji je do sada u potpunosti snosila država, pada na dioničare

Komentari 5

GV
golub Vaso
09:54 13.09.2018.

Hrvatska gradi a netko drugi ubire profit, to je moguće samo u banana državi

VL
VU
vuky91
13:42 13.09.2018.

I ne samo to što je tunelarina sa 10kn skočila na 33kn. Više od 50% prihoda Bina Istre ide iz državnog proračuna. A isplaćuju si dividende. "Prve uplate krenule su 2000. godine i do danas je iz državnog proračuna nepovratno isplaćeno oko 320 milijuna eura. Uplate će se nastaviti sve do 2027. te bi, prema projekcijama, država koncesionaru trebala ukupno uplatiti 1,07 milijardi eura. Primjerice, država je, prema podacima Poslovne Hrvatske, ove godine u razdoblju od travnja do lipnja koncesionaru već uplatila 131 milijuna kuna. I sada dolazimo do apsurdnosti cjelokupnog modela. Naime, u istom razdoblju koncesijsko društvo bi u izgradnju Ipsilona investiralo 600 milijuna eura, što znači da na svaki euro koji je koncesionar država tom istom koncesionaru uplaćuje 1,79 eura kroz financijski doprinos. Doduše, koncesionar je u održavanje prometnice i tunela Učka dodatno kroz protekle godine uložio više od 100 milijuna eura."

VL
BI
Biouskoli91
08:05 13.09.2018.

Sve ovo ce imati i vrlo negativan utjecaj na djep gradjana. Sjetimo se - tunel Ucka koji je izgradjen u Jugi i za koji su i moji roditelji davali doprinos. Prolaz je kostao 10kn. Sad je 33kn....

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.