Ide puni profil Istarskog ipsilona
Koncesija će se produljiti do 2034. godine, a dio rizika za naplatu cestarine, koji je do sada u potpunosti snosila država, pada na dioničare
Komentari 5
I ne samo to što je tunelarina sa 10kn skočila na 33kn. Više od 50% prihoda Bina Istre ide iz državnog proračuna. A isplaćuju si dividende. "Prve uplate krenule su 2000. godine i do danas je iz državnog proračuna nepovratno isplaćeno oko 320 milijuna eura. Uplate će se nastaviti sve do 2027. te bi, prema projekcijama, država koncesionaru trebala ukupno uplatiti 1,07 milijardi eura. Primjerice, država je, prema podacima Poslovne Hrvatske, ove godine u razdoblju od travnja do lipnja koncesionaru već uplatila 131 milijuna kuna. I sada dolazimo do apsurdnosti cjelokupnog modela. Naime, u istom razdoblju koncesijsko društvo bi u izgradnju Ipsilona investiralo 600 milijuna eura, što znači da na svaki euro koji je koncesionar država tom istom koncesionaru uplaćuje 1,79 eura kroz financijski doprinos. Doduše, koncesionar je u održavanje prometnice i tunela Učka dodatno kroz protekle godine uložio više od 100 milijuna eura."
Sve ovo ce imati i vrlo negativan utjecaj na djep gradjana. Sjetimo se - tunel Ucka koji je izgradjen u Jugi i za koji su i moji roditelji davali doprinos. Prolaz je kostao 10kn. Sad je 33kn....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatska gradi a netko drugi ubire profit, to je moguće samo u banana državi