Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 101
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novi segment

HAKOM će brinuti o zaštiti potrošača korisnika željezničkog prijevoza

vlak Buzin
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
11.05.2015.
u 15:16

Prigovore putnika na odluke željezničkog prijevoznika rješavat će HAKOM-ovo Povjerenstvo

Zaštita putnika i to korisnika usluga željezničkog prijevoza, novi je segment zaštite potrošača kojim će se baviti Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), priopćeno je iz te agencije.

  - Prigovore putnika na odluke željezničkog prijevoznika rješavat će HAKOM-ovo Povjerenstvo, koje će biti sastavljeno od predstavnika stručne službe i predstavnika udruga za zaštitu potrošača. Ovog ponedjeljka, 11. svibnja 2015. HAKOM je donio novi Pravilnik o načinu rada povjerenstva za zaštitu prava korisnika, a novi Pravilnik, uz već postojeću zaštitu korisnika telekomunikacijskih usluga i korisnika poštanskih usluga, na temelju Zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga i članka 25. Stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, regulira i rješavanje sporova između korisnika i davatelja usluga željezničkog prijevoza.Povjerenstvo će na temelju prikupljenih podataka, dokumentacije i očitovanja, utvrđivati činjenice i okolnosti za svaki pojedini slučaj te u skladu sa zakonima i općim aktima podnositi HAKOM-u prijedlog odnosno mišljenje o rješenju spora i prigovora. Na temelju prijedloga, odnosno mišljenja Povjerenstva, HAKOM će odlučivati o sporu i prigovoru na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način i to u roku od 60 dana za rješavanje prigovora putnika, poručuju iz HAKOM-a.

>> Jedinstveno tržište povećat će konkurentnost

Komentara 2

DU
Deleted user
15:30 11.05.2015.

Nakon što su ulupali desetke milijuna kn u kadar i luksuzan radni prostor HAKOM-a, sada će oni iz najmodernijeg uredskog namještaja, s nogama na stolovima, razmatrati tanano probleme i socijale koja se još jedina vozi HŽ, gdje su vlakovi na razini sedamdesetih, smrde, prljavi, prosječna brzina 50 km/h i ako stigne, stigne - ako ne, ostao si na peronu... A gdje toga još ima?

OB
ObrenM
16:00 11.05.2015.

Oni ne zele zastiti niti korisnike mafijskih teleoperatora,a vec prelaze na druge sfere zastite.Sacuvaj nas Boze takovih zastitnika.Vidite kako se u svojoj agenciji obracunavaju sa svojim postenim neistomisljenicima.Za prituzbu prema operatoru je postupak dug i kompliciran,a iskljucuje E-mail komunikaciju.Ovi uhljebi spadaju u Alan Fordovo ministarstvo za ispitivanje ruda i gubljenje vremena.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije