Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 95
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Stručnjaci savjetuju

Dostavili su mi proizvod koji je oštećen - što da radim?

perilica
Thinkstock
06.07.2012.
u 10:08

Kupili ste proizvod, uredno ga platili, dočekali dostavu i tek poslije odlaska dostavljača shvatili kako je proizvod – oštećen. Što tada možete napraviti?

 

Pitanje: Kupila sam perilicu rublja prije dva mjeseca i još nemam riješen problem. Kucala sam na sva vrata i iako svi kažu kako razumiju moj problem - nitko ništa ne poduzima. Mašina, koju sam kupila, ima na prednjem dijelu oštećenje koje nismo vidjeli odmah već nekih 5 minuta nakon što je mašina dostavljena. Trgovina se ograđuje, proizvođač isto, a mašina košta 3699,99 kn i ispada kako inspektorica kaže da je to tzv. neznatno oštećenje. Više ne znam što da radim? Jedino da se pomirim s tim da sam kupila mašinu po prilično visokoj cijeni, ali sa 'malim oštećenjem', kako to gospoda iz inspektorata nazivaju. Biste li se vi pomirili s tim? Što mi je činiti dalje? 
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Probajte se dogovoriti s trgovcem ili idite na HGK
Odredbama članka 400. Zakona o obveznim odnosima (Narodne novine broj 35/05, 41/08) propisano je da je da prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku kupnje, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Ostatak odgovora saznajte na Pametnoj kuni. 

 

Pitanje: Kupila sam perilicu rublja prije dva mjeseca i još nemam riješen problem. Kucala sam na sva vrata i, iako svi kažu kako razumiju moj problem, nitko ništa ne poduzima. Mašina, koju sam kupila, ima na prednjem dijelu oštećenje koje nismo vidjeli odmah nego nekih 5 minuta nakon što je mašina dostavljena. Trgovina se ograđuje, proizvođač isto, a perilica stoji 3699,99 kn i ispada, kako inspektorica kaže, da je to tzv. neznatno oštećenje. Više ne znam što da radim. Jedino da se pomirim s tim da sam kupila perilicu po prilično visokoj cijeni, ali sa 'malim oštećenjem', kako to gospoda iz inspektorata nazivaju. Biste li se vi pomirili s tim? Što mi je činiti dalje? 

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Probajte se dogovoriti s trgovcem ili idite na HGK

Odredbama članka 400. Zakona o obveznim odnosima (Narodne novine broj 35/05, 41/08) propisano je da je da prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku kupnje, bez obzira na to je li mu to bilo poznato.

Ostatak odgovora saznajte na Pametnoj kuni. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije