Na pitanje osjeti li se pad turizma u drugim zemljama, predsjednik uprave Adriatica.neta Marko Vojković rekao je kako npr. Austrija i Švicarska već osjećaju pad prodaje svojih zimskih aranžmana između 15 i 18 posto. S tim se problemom i oni nose tako da pojačavaju oglašavanje. S druge strane, kriza se još ne osjeća u potrošnji hrvatskih građana jer ove je godine Adriatica.net pokrenuo i nove čartere.
Kako bi se izbjegli problemi u turizmu koje doživljavaju naši konkurenti, ministarstvo turizma već je detaljno razradilo plan za iduću turističku sezonu, izvijestili su danas ministar turizma Damir Bajs i direktor hrvatske turističke zajednice Nikola Bulić.
Kako bi hrvatski turizam što uspješnije preživio iduću godinu gospodarske krize, ministarstvo turizma najviše namjerava ulagati u oglašavanje, čak dvostruko više nego što je uloženo u 2008 godini.
Osnovano je i "Povjerenstvo za uskladbu promidžbenih aktivnosti javnog i privatnog sektora za turističku 2009. godinu" u koje su uključene strukovne udruge u turizmu - agencije, hotelijeri, udruge kampova te HUP, HOK, HGK i HTZ.
Oglašavanje će se najviše usmjeriti na najjača tržišta kao što su Njemačka, Italija, Austrija i slične, a svoju konkurentsku prednost Hrvatska u idućoj godini namjerava graditi na kvaliteti usluge. U idućoj se godini očekuje rast turizma do 2 posto.