Proveli smo dan sa službom pomoći na cesti: Najviše popravljamo francuske aute
I mehaničarima se dogodi da zbog kvara automobila ostanu na cesti pa u pomoć zovu kolege... Dan smo proveli s ekipom koja sve gume na Octaviji promijeni za 8 minuta i 32 sekunde
Komentari 15
Od ovih koji su kupljeni novi sa 0 km u Hrvatskoj, redovito održavani - koji se najviše kvare? Možda zvuči grubo, ali drugo je isprazna priča iz koje se ne može ništa zaključiti.
Bio sam dugo, dugo godina clan, a onda su dva puta i to ne malo poskupjeli(puno prije sadasnje inflacije), pa sam presao kod drugih, necu ih reklamirati, neka ostane na "kod drugih", osjetno su jeftiniji, a imaju ono sve sto meni treba, zbog cega sam i bio nekad clan HAK-a.
I sada bi narod trebao iz naslova zaključiti da se najviše kvare baš Francuska vozila. Aha. Istina je malo drugačija, Francuzi se najviše kvare zato jer ih najviše ima. Razumijete? Npr. zašto se ne kvare ruska vozila? Zato što su tako dobra? Ne, nego zato što ih ima jako malo u Hrvatskoj. Dakle, dragi statističari, nazad u školu, i dobro proučite Excel, osim ako niste plaćeni da ovako obmanjujete narod.
Da nastavim, najmanje se kvare Japanski. Kraj.
Kakav je to meho kojemu pukne zupčasti, ili si stavio smeće ili nisi na vrijeme mijenjao, nebi ja da mi taj održava auto
Fix it again Tony.
Nepouzdani su francuski, talijanski i djelomično njemački (njemački Ford, Audi, VW, Opel) automobili, pouzdani su Mercedes-Benz, BMW, Porsche, češka Škoda, španjolski Seat, a najpouzdaniji Koreanci i Japanci.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zaldox, upravo tako, kupiš novi auto i redovno ga održavaš, pa neće biti problema. S druge strane kupiš polovnog švabu a za HAK nemaš novca pa ispadne da se francuzi najviše kvare