VIDEO Evo što njemačka presuda protiv dizelaša znači za hrvatskog vozača
Pojeftinjenje se može očekivati, ali se pretpostavlja da neće biti brzo ni veliko
Komentari 47
Ja bih vozio Teslu model S ali bio bih zadovoljan i sa modelom 3 ako će mi država kupiti.Koliko košta električni automobil u HR kao jedan manji stan.Automobili su zagađivači isto kao što su zagađivači brodovi,vlakovi,teška industrija,pa u Njemačkoj su najveći zagađivači u Europi ne od automobila već njihova industrija,crna metalurgija, elektrane su im na ugljen.Ovo je samo pranje mozga kao što EU obično i radi
za hrvatskog vozača je to pozitivno
Hebo vas Jugo!
Uskoro se može očekivati glupost da se i benzinci izbace iz prometa jer oni više zagađuju atmosferu pa čemo se voziti taljigama jer za električne nečemo imati novaca.
Što Njemačka presuda protiv dizelaša znači za hrvatskog vozača..?.Znači da će konačno i hrvatski vozač moči voziti kvalitnu marku automobila, poput BMW-a AUDI-a,Mercedesa ili Pasata...To što će to biti nekoliko godina star dizelaš je potpuno nebitno...Nikada ne bih mijenjao nijedann ovaj dizelaš star nekoliko godina za novi srpski fiat (fićo)...
za hrvatskog vozača ne znači apsolutno ništa, cijene će na hrvatskom tržištu ostati iste, ako ne i više, a razliku će u džep spremiti dileri.
Njemci ce se korisno osloboditi te zastarjele tehnologije, time sto ce to sve izvesti u istocnu Evropu i na Balkan i na tome krsu jos dobro zaraditi, a zaradjeno investirati u nove tehnologije. Dvostruka korist.
Njemačka presuda protiv dizelaša znači za hrvatskog vozača mogucnost jeftinije nabave 10. Ili 15. godina starog dizelasa iz Stuttgarta ili Munchena sa kojim se možem ponosno vozati po Slavoniji kao svoj na svome po svojoj pustosi i neimaštini.
Odlazak na rad u Njemačku ?
Sto mi ovo lici na to da ce nasi dopustiti uvoz ovih automobila i onda za 3-4 godine uvesti istu zabranu. Cisto da 2x ostruzu vunu...
Pa naša vlada najviše voli dizelaše od 200+ konja. Kako će oni sad u Njemačku?
prosječni Hrvat prijeđe 20 tisuća km godišnje, pa ako znamo da su dizelaši i benzici gotovo jednaki u potrošnji, ostvaruje se zanemariva razlika na godišnjoj razini od nekoliko stotina do par tisuća kuna. To je razlog da je kupnja benzinacaa porasla, ovih drugih pala, nikakva ekologija, a ako troškovi održavanja na dizelu su veći, razlike gotovo pa i nema ..
i nisu samo passat i jetta, vec .Scirocco, golf, Polo, vento dok noviji modeli dobijaju mitooška imena....
A tko će točiti i sa čim?
Ja ovo ne kontam pa sada ope moramo ici u Njemacku sa nasim Skodama i Jugicima iz 90-ih godina...
Neće značiti ništa. I dalje će se za par godina starog golfa moći kupiti neki novi automobil.
Jugo ce skoro prodavati ili mozda poklanjati sa ugradjenim -perpetummobile- motorom, 6 do 8 flasa napunjene do polovice vodom i to montirano na jednom kotacu i kad se jednom zavrti vise ne staje, jedino ako voda ishlapi u flasama treba ih opet napuniti do polovice i nakon 20 God. na inspekciju u Kragujevac te na tehnicki u Pirot.
Znači: gledaj kako bolji auti odlaze po jevropskim državama, a i u Rusiju, tko će braniti, Trum?
odoh po e 300cdi 2015 god. za 5-6000 eura... biti će bagatela kao i do sada...kod nas su navikli na pojeftinjenja auta
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zabrane u centu gradova postoje već dugi niz godina u nekip Europskim gradovima.. pretežno se to odnosilo na godište automobila što je daleko logičnije. Samo je druga stvar što su to kod nas mediji previše napuhali i pišu o predpostavkama kao i Mrak Taritaš što u saboru izjavljuje gluposti.