U samo dvije minute razgrabljeni poticaji za 546 električnih vozila
Moglo se prijaviti za poticaje do 70.000 kuna, a Fond za zaštitu okoliša je ukupno zaprimio 853 prijave
Komentari 22
Svake godine isto, umjesto da prepolove iznos subvencija pa da duplo više ljudi dobije poticaje , ali ništa novoga od rodijačko-domoljubne podjele javnog novca.
Zašto nitko ne piše o troškovima sanacije baterija, i troškovima kupnje novih baterija??? Cijena skoro novog vozila!
Pravne osobe smiju imati europske fondove dok građani nemaju pravo na to , kako su si EU lovu namjestili , treba EU obavjestit za tu prevaru
malo žešća prevara, i e-auti i ovi poticaji. u izradu el. auta utroši se jako puno energije, iz fosilnih goriva većinom, utroši se 4 puta više bakra, a bakar se ne dobiva sunčanjem na plaži, već prljavim tehnologijama... ukupan ekološki, ako hoćete i co2, otisak el. auta je veći od prosječnog 'običnog' benzinca. da ne govorimo o problemu proizvodnje baterija, problemu otpadnih baterija, i ne, ne iskoristi se sve iz tih 'starih' baterija... el. auti će biti samo jedno od varijanti prijevoza u budućnosti, goriva kao što je vodik, metan, općenito plin, će biti također jako zastupljeni. samo kad riješimo problem skladištenja energije. a to je jedini problem radi kojeg el. auta nema u većem broju već 100 godina. ništa se značajnijeg nije promijenilo. tesla je vozio na struju prije 100 godina. čak tvrdio da na besplatnu energiju! ovo je i kriminal, dati 70.000 kuna pomoći za kupnju auta na struju. tih 70.000 poticaja su proizvođači si već ukalkulirali u cijenu auta. država treba pomagati samo za korištenje masovnih prijevoznih sredstava, tipa el. bicikala, skutera, a ne ovo, poticati i pomagati luksuz!
Ja sam kupio plug in hybrida za doslovce 15min, cijena odmah u salonu već oduzeta automatski....ali ne u našoj državi. Očito nesmijem reći u kojoj jer mi ovi stalno brišu komentare čim napišem gdje živim i radim, i koje su astronomske razlike od Hrvatske u nekim stvarima
Na žalost natječaj je čista prevara, pošto je trajao cijelu sekundu. Otvoren je u 9:00, da bi bio zatvoren u 9:01. Par dana prethodno sam pripremila cjelokupnu dokumentaciju i bilo je potrebno samo kliknuti na prijavu što je bilo onemogućeno zatvarenjem natječaja. U roku 1 sekunde je aplicirano 546 zahtjeva, što je jednostavno smiješno. Normalno, mi, običan puk se nije mogap prijaviti. Bilo bi lijepo od vas novinara da to istražite.
Hrvatska ne proizvodi komercijalne automobile. Koja je korist hrvatskog gospodarstva ako na ovaj način pomaže stranu proizvodnju i uvoz? I zašto na dokazano koruptivan način kao najbrži prst ili prvi od otvaranja pošte na granici ministarstvo nadležno za okoliš nastavlja otvorenih ruku pružati uvjete raznim mogućnostima koje nisu od interesa Hrvatskoj? Službenici imaju male plaće, ministar nije dobro plaćen, gdje je problem? Ako je to problem tada smanjite ministarstvo a povećajte plaće i službnicima i ministrima ali i one koji rade protiv interesa Hrvata suditi treba po zakonu.
Zbog čega nema poticaja za redovne bicikle? - najekološkiji oblik prijevoza. Isto tako, javni prijevoz u gradovima treba biti besplatan (naročito tramvaj). To bi bio pravi ekološki pristup umjesto sadašnjeg klijentelističkog.
Ovo je isto tako prevara, nisam siguran koliko su isplativi električni automobili kada sve zbrojiš. Tko je vlasnik baterije na autu i koliki je vijek trajanja, jer recimo Twingo električni u Francuskoj kada kupiš onda plaćaš 80 eur mjesečno za najam baterije koliko neki troše i na gorivo. Također pun "spremnik-baterija" košta oko 450 kn, pa sada tko je tu lud. Također u Hrvatskoj ima samo jedna brza punionica gdje možeš napuniti 80% baterije za 15 min.
U 9:01 sve predano, ali dolazi poruka da je Natječaj zatvoren. Na upit mailom obavijestilu su me da su zaprimili dovoljno prijava i sve u roku 00:01 - možemo li vidjeti redoslijed i vrijeme zaprimanja prijava ? Ili je to sve prevara ???
sta im dajete uzimajte im
Hibridi imaju motor koje je efikasniji pomocu struje. Ni po cemu nije "elektricni" automobil. Pravi elektricni automobili koriste iskljucivo baterine i kostaju oko 70k eura.
Ko osvajanje divljeg zapada, start pa juriš, necivilizirano
Ukoliko je subvencija, znači da to nitko živ ne bi kupio bez toga.
Poticaji za bogate.
Tko ima dat će mu se...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
poticaji za bogate i povlaštene