Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 116
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ISTRAŽILI SMO
Povratak na članak

U Hrvatskoj su uvoznici vrlo povoljni, no država je pohlepna!

Život u Danskoj je skup, no plaća je oko 20.000 kuna. Za Clio Danac radi osam, a hrvatski radnik 16 mjeseci

Komentari 16

ML
mladaklada
09:08 20.11.2012.

"Da su davanja na razini europskog prosjeka, u Hrvatskoj bismo vozili možda i najpovoljnije automobile u Europi..." Da, a onda bi proizvođači i trgovci kompenzirali razliku na račun kupaca. Znamo kako to ide...kupac uvijek nahrda.

VL
EH
enigmus-hr
09:14 20.11.2012.

tko ima para za novi auto, neka plati i porez. Za mene koji jedva može skrpati za rabljenog Punta, tako mi je svejedno

VL
RO
rotten
17:43 22.11.2012.

20.11.2012. u 15:12h marcellus je napisao/la: između ostaloga carine su predviđene da "štite" proizvođača od nelojalne konkurencije iz drugih država ili dampinga istih ... Budući RH ima ogromnu proizvodnju automobila nije mi ni jasna ta njihova premisa o carinama uopćee na proizvod koji se u RH ne proizvodi...Osima naravno da istepu paru iz đepa nas građana da bude bolje njima( birokraciji)

VL
PO
porezni.obveznik
09:38 20.11.2012.

enigmus, tko ima za kruh ima i za salamu tko ima za salamu, ima i za prsut tko ima za prsut, ima i za veceru u restoranu tko ima za restoran, ima i za ratu kredita za automobil tko imaa za to, ima i za porez. dakle, tko ima za kruh, neka plati i porez za novi auto, je li tako? vidis kako je to logicno.

VL
GL
globalsolutions
11:25 20.11.2012.

jadni uvoznici... svi se voze busevima i tramvajima i spavaju u 40 kvadrata stana na 11. katu!

VL
DU
Deleted user
11:29 20.11.2012.

Ideal Linića je ono znano iz exSFRJ - jedan auto kupiš sebi, a jedan državi. Uz razliku da onda nisu stavljali drž. capu na kuće i vikendice nego se kuće uglavnom gradile na veliko, stanovi "dobivali", a mnoga obitelj je izgradila i vikendicu.

VL
DT
dturina
10:51 20.11.2012.

Ma da, država je pohlepna, kaj fakat? :)

VL
ZA
zagzag
12:00 20.11.2012.

koji nebuloz,pa uništavaju privredu glupošću,pa onaj tko ima para i ako želi skupi auto neka ga kupi,pa daj mu ga povoljnije,ako može zašto ne...pa potakni potrošnju a ne zakini ju...

VL
US
usridu
12:27 20.11.2012.

Za Clio Danac radi osam, a hrvatski radnik 16 mjeseci ======================= Da to je točno, samo kada hrvatski radnik nebi: jeo, pio, plaćao režije i život, a posebno nove poreze. Inače mislim da je realnije 60 i više mjeseci.

VL
MA
marcellus
15:12 20.11.2012.

auti su čisti uvoz a hrvatska uvozi duplo više nego što izvozi. dizanjem poreza dio potrošnje se preusmjerava s uvoza, što je dobro. Porezi na automobile nisu preveliki, naprotiv. Sve države koje ne proizvode automobile imaju velike poreze na njih,njih, otud i danska ovdje.

VL
MA
marcellus
21:07 20.11.2012.

i kakve veze ima da se sirovina kupuje vani ako se nešto ovdje obrađuje? I ne, nisam ovca - sve zemlje porezima gledaju spriječiti prevelik uvoz. Je znam svi bi vi fine autiće a onda ćemo kukat da nas jes je prokleti HDZ ili ko već zadužio i nas i našu djecu. A pol onog duga od 46 milijardi je za auto kredite. druga polovica za kredite za stanove.

VL
Avatar babas
babas
07:45 21.11.2012.

Znači i porezi na aute su najveći u Hrvatskoj ako izuzmemo Skandinavce.Zašto niste usporedili cijene jednog SUV-a u Hrvatskoj i susjednim zemljama? Ipak su SUV-ovi najprimjereniji za naše ceste,recimo neki jeftiniji KIA Sorento ili Hyundai Santa Fe,ili terenac Toyota Landroverr koje masovno kupuje naša policija.

VL
ST
stefj
10:28 20.11.2012.

Tja, pa moramo biti među porezno najopterećenijim državama u svijetu. Kako bi inače uzgajali takvu gomilu birokrata i kako bi se oni vozili u dobrim autima? Nije to tako samo u trgovini automobilima, tako je sa svime. Posljedica visokih poreza su više cijene, manji profiti trgovaca ili proizvođaća, manja konkurentnost, manji broj zaposlenih, manje investicije, itd... Pitanje je da li ima još koja država koja ima ovoliko visoke poreze, a da ovoliko malo daje svojim građanima (osim onima povlaštenima u državoj i javnoj službi). A tek kakve nam poreze spremaju Linić i ekipa slijedeće godine... Ma divota od države...

VL
Avatar žič
žič
13:22 20.11.2012.

idioti,logika nalaže potakni potrošnju,punija kasa,ali ne ovi naši,,strućnjaci,,ala linić koji su ekonomske nauke završili u jugoslavija,koja je imala nekakvu socijalističku ekonomiju,rade obratno,to njihovi,,socijalistički,,skvadrirani mozgovi nemreju shvatiti....

VL
AF
afrika
16:04 20.11.2012.

marcellus - ne laperdaj gluposti. Kad vidim ovakve komentare vidim zašto smo dno dna u europi. Znači tebi je sasvim u redu da Škoda Octavia - Elegance paket košta 200.000 kuna u HR a u susjednoj BiH isti auto sa istom opremom košta 130.000 kuna??? Ako je to tebi u redu onda si obična ovca. Svi bi nešto izvozili a nitko ne razumije da mi nemamo ništa izvoziti osim šume i vode. I ono malo što izvozimo, sirovina se kupuje u inozemstvu i samo prerađuje ovdje.

VL
TO
tomtom
11:54 22.11.2012.

Koje bezvezne teorije se moze procitati u ovim komentarima! Drzava haraci i uvoz i domacu privredu. Samo sto domacu moze u svim fazama, haracenjem dohodka, doprinosima, paraporezima,.... dok stranu robu moze samo kad dodje na trziste. Zato nam se usprkos visokim porezima na uvoz svejedno ne isplati bilo sto proizvoditi. Visokim porezima se hrani milion uhljebljenih u drzavnim poduzecima, sluzbama, penzijama,... Nema to veze ni sa kakvom uvoz-izvoz politikom.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.