Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 105
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
volvo v40

Švedski luksuz i sigurnost iz više klase sada i u kompaktnoj

'volvov4005_nnn_aut_250612'
Foto: Volvo
1/3
05.07.2012.
u 21:30

Osjećaj za upravljačem je kao u Volvovim automobilima iz viših segmenata. Prostranost na prednjim sjedalima je raskošna, materijali su vrhunski, čak je i središnja konzola identična većim Volvo automobilima

Probudio se i Volvo. Napokon je ponudio svog predstavnika u kompaktnoj klasi, najtraženijoj europskoj klasi automobila. A u premium segmentu te klase nikad veća gužva jer BMW je svoju novu 'jedinicu' predstavio prošle godine, a Audi 'trojku' i Mercedes novu A-klasu upravo predstavljaju, paralelno s novim Volvom V40.

Štedljiv, ali moćan dizelaš

Šveđani, koji su do sada od manjih automobila imali samo kupe četverosjed C30, napravili su odličan posao. Osjećaj luksuza, ugode putovanja, imidža, sigurnosti i udobnosti iz više su klase prenijeli u kompaktnu klasu automobila. Zaista, osjećaj za upravljačem je kao u Volvovim automobilima iz viših segmenata. Prostranost na prednjim sjedalima je raskošna, materijali su vrhunski, čak je i središnja konzola identična većim Volvo automobilima.

Prvo smo sjeli za volan modela početnog dizelaša sa 115 KS (1,6 D2 motor). Još jednom smo se uvjerili da je štedljivi i ekološki motor sa 270 Nm okretnog momenta i samo 3,6 l kombinirane potrošnje uz solidne performanse (12,3 do stotke, 185 km/h maksimalna brzina) idealan za prosječnog vozača. U odličnu udobnost smo se uvjerili prelazeći preko golemih ležećih policajaca u mjestašcu nadomak Verone, koje Volvo prelazi vrlo samouvjereno. Iste te uspornike puno smo teže prelazili s benzinskom verzijom pokretanom 1,6-litrenim turbobenzincem (T4 motor) sa 180 KS koji je bio opremljen smnogo tvrđim i spuštenim sportskim ovjesom (doplata 3525 kuna) i 6-brzinskim automatskim mjenjačem. Dakako, udobnost je patila, ali su vozne osobine u tom modelu bile mnogo dinamičnije.

Osim ova isprobana dva motora, izabrati se može i početni turbobenzinac (1,6 T3) i dva jača dizelaša 2-litreni D3 sa 150 KS i 2-litreni D4 sa 177 konjskih snaga.

Cijena od 178.425 kuna

Cijena početnog benzinskog modela 1,6 sa 150 KS je 178.425 kuna. Početni dizelaš 1,6 sa 115 KS i start/stop sustavom stoji 187.425 kuna. Volvo V40 standardno dolazi sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a dva jača dizelaša se mogu kupiti sa automatskim mjenjačem (doplata 15.525 kuna). V40 se može naručiti sa četiri razine opreme.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije