Strože kontrole trebale bi osjetno smanjiti broj auta na čiju se neispravnost zažmiri
Da i tehnologija griješi, imali smo priliku sami iskusiti. Iako je test kočnica pokazivao vrijednosti u “zelenom”, kod očitanja podatka i ispisa vrijednosti djelatnik je uočio da su vrijednosti otišle “u crveno”. Ponovni test pokazao je ispravne vrijednosti
Komentari 6
A da se zapitate zasto nam je vozni park star?
auto mora biti ispravan ko i kako je uvijek bilo. eventualno bi trebalo likvidirati stare dizele koji ostavljaju dimnu zavjesu i one kojima su vlasnici uklonili katalizator ili filter čađe. to odmah tabice dolje ko vani.. nemožeš trovat ljude..
Svi bi htjeli voziti novije aute, kad bi mogli...a isto održavanje, ajd nađi danas dobrog neovlaštenog majstora koji ne dere (pretjerano) i zna posao.
Nije isto da li netko pređe 5 ili 25 tisuća km godišnje. Poredt toga umjesto da država stimulira kopovinu novog automobila, ona stimulira polovnjake, većinom iz Njemačke. Vjerojatno je ta tema bila iza zatvorenih vrata Merkelice i Plenkovića. Zato nijee ni čudo što imamo tako star vozni park. Trebalo bi zabranit uvoz starijih automobila od 5 god.
Samo tako naprijed, ostat će na cesti vozila bogataša i njihovih sinova.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
jedno je utvrditi neispravnosti koje utječu na sigurnost a drugo je lihvarenje i otimanje love svake godine i uzimanje naknada za koje ni sami djelatnici tamo ne znaju svrhu...žalosno