Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 105
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
VELIKI USPJEH

Gemius i nova pobjeda na IAB Europe Research Awards

Gemius
Foto: PR
13.05.2016.
u 13:34

U ovogodišnjem izdanju, Gemius je primio dvije nominacije za rješenja internetskih istraživanja

Gemius je od strane Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe, krovne europske udruge za interaktivno oglašavanje, dobio nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internetske publike u Europi. Pobjednička metodologija omogućuje skupljanje dnevnih podataka koji prikazuju posjećenost web stranice iz dana u dan (gemiusAudience Overnight). Ovo je drugi put kako je Gemius pobijedio na u ovom natjecanju.

Piotr Ejdys, predsjednik tvrtke, vrlo je radostan. – IAB nagrada je dokaz činjenice kako europski internetski sektor cijeni naše napore, a istovremeno je vrhunac višegodišnjeg predanog rada. To je ujedno i kruna našeg neuobičajeno intenzivnog rada u posljednja tri mjeseca, jer smo dali sve od sebe kako bi naši projekti bili ostvareni u praksi – rekao je Ejdys i nastavio o popisu projekata koje je tvrtka uspješno provela. – U ožujku smo započeli studiju o tržištu videooglašavanja pokrenutu u Poljskoj i Ukrajini. U svibnju smo osvojili natječaj za istraživanje interneta u Češkoj Republici. U isto vrijeme, u Poljskoj se provodi nekoliko ključnih rješenja za reklamnu industriju. Ona uključuju dnevne podatke dostupne preko noći koji prate promet na osobnim računalima na dvije lokacije, dom i ured, kao i na tabletu ili pametnom telefonu. Ali danas, objavili smo prve podatke koji pokazuju potpuni doseg izdavača i web stranica na svim uređajima – zaključio je Ejdys s ponosom.

U ovogodišnjem izdanju, Gemius je primio dvije nominacije za rješenja internetskih istraživanja. Tvrtka je također nominirana za nagradu za proizvodnju podataka o mrežnoj posjećenosti na računalima podijeljenih na dom i ured (Home & Work Multilocation model).

IAB Europe Research Awards organizira se posljednjih šest godina. Žiri dodjeljuje nagrade u osam kategorija: Učinkovitost brend oglašavanja, Potrošački stavovi i ponašanje, Potrošački uređaji, Digitalni oglašivački formati, Oglašivačka rješenja, Istraživačke i podatkovne inovacije, Mjerenje publike, Najbolje korištenje istraživačkog proračuna.

Vibor Kalogjera, Country Manager Gemiusa za Hrvatsku i BiH, najavljuje kako će Gemius novu metodologiju u sklopu istraživanja gemiusAudience prvo službeno primijeniti u Hrvatskoj. – U finalnoj smo fazi pripreme Overnight rezultata te u sljedeća dva mjeseca planiramo implementirati novu nagrađenu metodologiju, prvi od svih dvadesetak država gdje je Gemius standard. Uvjeren sam da će domaće tržište odmah prepoznati vrhunsku kvalitetu Overnight podatka i time još čvršće potvrditi gemiusAudience kao “de facto” standard za mjerenje internetske publike u Hrvatskoj.

Gemiusova pobjeda još je jedan uspjeh na IAB Europe Research Awards. U 2015. godini, tvrtka je nagrađena za projekt metodologije koji je omogućio izdavačima da bolje razumiju njihov potpuni mrežni doseg na svim uređajima (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

>> Hrvati najviše koriste mobilne uređaje za pristup internetu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije