EU ovisi o azijskim baterijama: prelaskom na struju oznaka 'Made in Europe' sve upitnija
Europska komisija pokrenula je inicijativu da se europske tvrtke udruže i otvore 10-20 velikih tvornica baterija, koje bi mogle pokriti barem dio europskih potreba
Komentari 5
po stoti put Vam velim, kakve baterije!? LPG je zakon. smanjuje se emisija štetnih plinova za 60%, a tehnološki je jeftin i efikasan. prosječna cijena konverzije je 1500€ po automobilu. znači 15 puta povoljnije nego električna energija. za prijelazno razdoblje od 25 godina više nego odlično riješenje. i onda za tih 25 godina prelaz na struju. povijesno i tehnološki "nema preskakanja", znači ide se po redu. i kuruza ima svoj red.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jadne naše puce, ni baterije nisu više iz eu.