Društvene mreže koriste metode kao kockarske tvrtke, na mozak djeluju poput kokaina
"Moramo početi prepoznavati cijenu vremena provedenog na društvenim medijima"
Komentari 2
DU
Od početka fakebooka gledajući okolinu utvrdih da je to za djecu i narcisoide + gubljenje privatnosti pa nisam nikad na "društvenim" mrežama otvarao račun i kako vrime ide vidim da nisam nimalo pogriješio.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Haha a je baš, candy crash "ovisnost" hahaha Više se ja bojim ovisnosti o stvarnim slatkišima 😁 A "društvene mreže" su obični fejk. To su egoistične mreže i eutanazija mislećeg procesa.