Suzbiti najteže prekršitelje, zdravstveni za starije od 67 i skuplje po džepu za pojas i mobitel
Za ponavljače najtežih prekršaja koji su dva puta pravomoćno osuđeni predlaže se mogućnost izricanja mjere privremenog oduzimanja vozila kao sredstva počinjenja prekršaja
Komentari 23
To je tako, nema novaca za bolje ceste, pa treba više kazniti vozače... Sve se to uklapa u razmišljanje vladajućih koji povećavaju kazne u svim područjima, ne samo u prometu. Očito su kazne sve bitniji faktor u punjenju proračuna...
sve to stima ali policija radi najvece prekrsaje ali se ne gleda jer su unifome
316 osoba je zbog tih tipova napustilo Lijepu nasu i treba ih kazniti maximalno. I one koji to potencijalno mogu napraviti treba kazniti (preventiva). Sto sa onima zbog kojih godisnje Lijepu nasu napusri 50000 osoba?? Njma se treba klanjati? Ili sto??
To će vrijediti za sve jednako ili će mamini i tatini sinovi, zlatna mladež i jel znaš tko sam ja biti i dalje izuzeti?
za vozače ulovljene sa mobitelom 2.000 kuna kazne , bez opomene i bez milosti.
Sve je to uredu ali ako mislite na sigurnost u prometu onda sigurnosni pojas nepripada u takvu kategoriju an je izključivo dobar za punjenje proračuna!
Ovo sa liječničkim (iznad 67) je postala kao neka mantra. Kao s tim će se riješiti problemi u prometu. Neće!. Prometne kulture nema. Preventive nema. Sankcije su sporadične. Zakon se uglavnom provodi u akcijama (petak, subota).
Veće kazne =deblji političari. Što se više kažnjava to nas je manje na cestama i državi . Samo piši kaze da budu deblji,deblji.......
Oderi penzionere ?
fali para stoci sitnog zuba ?
Sram vas bilo UDBO! Iznesite podatke koliko se branitelja ubilo, koliko običnih osoba zbog blokada svojih računa, koliko jadnih oboljelih ljudi zbog karcinoma, a zna se da nas trujete uvoznom kancorogenim mesom i svim ostalim, i drugim ubilačkim pohodima države prema svojim građanima. Da naj lakše je naplatiti kazne u prometu. Ma moš mislit 316 degenerika koji su idioti u prometu. Dajte stvarne pokazatelje koliko građana Hrvatske umire na sve ostale načine i ova cifra će biti zanemariva. Prokleta si Hrvatska, Domovino moja izgubljena!!
sudovi nevaljaju sudovi moze plicajac bibliju napisati kad sudbena vlast radi kako radi.
Uz preventivni zdravstveni pregled sa 67 god. obavezno procijeniti i ev.životni vijek za HZMO zbog statistike koliko će morati isplaćivati mirovine
čemu privremeno oduzimanje vozila?! oduzeti i na dražbu idući dan! ko u švicarskoj! kazne moraju biti žestoke, kao u svim normalnim zemljama. a kazne za one koji prouzroče nesreću u kojoj ima žrtava, e njih treba čekati zatvor.
Radna skupina koja je predložila mjere ovaj je prijedlog obrazložila činjenicama: vozači stariji od 67 godina čine 9,1 posto vozačke populacije u RH te su u 2017. sudjelovali u 11,7% svih prometnih nesreća. Od ukupno 3974 prometne nesreće u kojima su sudjelovali, izazvali su ih 2730 ili 68,7 posto. U tim su nesrećama poginule 24 osobe. Takav se trend nastavio i u 2018. godini, kada su u prvih 10 mjeseci vozači stariji od 67 godina izazvali 71 posto prometnih nesreća u kojima su sudjelovali. Ako se uzme u obzir da stariji od 67 godina čine 9,1 vozačke populacije a krivi su za 24 smrtna slučaja u saobračajnim nesrečama, onda je njihov prosjek više nego dobar sa samo 7,6 posto poginulih.
Stručnjaci sa prometnog fakulteta su u suradnji sa stručnjacima mup-a došli do zaključka... bolji vic dugo nisam čuo!
prvo i prvo sto vi morate napraviti za donosenje novih zakona duzni ste proceduru uputiti u Sabor jer ako ste sami donijeli zakon on je navezeci!!!
Diskriminacija bazirana na dobu osobe je nista nego diskriminacija i prema tome zadire u jednakost svih osoba! Zasto onda ne uvesti nesto protiv tranvestita (oni se navodno moraju uljepsavati u voznji - ili ne)?!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
i one kazne su bile dovoljne samo da policija i sudstvo rade svoj posao. Iako su i oni sami ponekad primjer kako se (ne)trebamo ponašati u prometu