Osobni automobili u Hrvatskoj u prosjeku imaju 10,47 godina
Lani je u Hrvatskoj uredno tehnički pregled prošlo 1,389.903 vozila, a čak 494.408 automobila proizvedeno je prije 1998. godine
Komentari 19
Patria, baš si nam našla uzor. Da su svi ljudi cigani mi bi još živjeli u špiljama. Njihov doprinos današnjoj civilizaciji je pozitivna nula.
Auto je kao i ti (žena) što stariji to bolji samo gatreba redovno dobro održavati
Interesantno kako kriza (i skupo gorivo) pomlađuje vozni park: nema love za registraciju starudija i vozni park se pomladi. U oko mi je upao podatak o skoro 1,4 milijuna auta koji su prošli tehnički. U najboljim godinama bilo je 2 milijuna registriranih.
ćak = čak
Koliko je prosječan vijek auta, toliko prosječan hrvat u mirovini ima staža.
i, pa, te, ni, niti su veznici. Ali, ovo je samo zato što čitam Večernji!
Jedina stvar koja sve više potvđuje pravilo (dobro ima izuzetaka i kurčenja u službenim autima u kojima familiju voze 200 na sat nedeljom na more) je da većina te ekipe koja kupi novi auto nema za kruh. U principu ja recimo mogu zarađivati dobro, uštedjet nešto kuna i kupiti 3,4 godine star auto u pola cijene i voziti ga deset godina. Nebi bio problem ni novog isplatiti. ALi čemu zabijanje love u pleh koji za par godina izgubi pola vrijednosti a za deset većinu. STvarno fenomenalno ulaganje, čemu? da se pokažem drugima??
Obzirom na bezobrazluk banaka i auto industrije bilo bi dobro još 10 godina ostaviti ih bez prihoda. Najbolje mi je ono: \"ovaj auto ima kočnice ali ako želite zakočiti na kiši ili snijegu morate nadoplatiti još 3k eura za abs\", pa ono \"vozač u ovom vozilu ne vidi po mraku ali ako želite vidjeti po mraku iz vozila morate nadoplatiti još 10k eura\".
03.02.2011. u 10:29h Holographic je napisao/la: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Znate kako je rekao jedan beogradski Cigan koji je vozio novoga Mercedesa,a kada je odveo jednog poznanika prvi puta svojoj kući, ovaj se iznenadio kako taj Cigan može živjeti u takvoj straćari i voziti skupi novi auto-Cigan mu je na to odgovorio da se ne može sa kućom pokazati u gradu, ali sa autom može.
Hah..... moj je taman u prosjeku... no ne veselite se šverceri i bankari... Ja ga planiram voziti barem još toliko jer ga držim u odličnom stanju...... A ovaj dolje što ne može voziti bez ABS-a i sa halogenkama.... neka hitno pređe na gradski javni prijevoz....
inače, Patrija.... ne moraš čak do Beograda, i to među Cigane , po ovakav primjer
Vozim biciklu, 18 brzina, svitla, trošak goriva 0 kn, trošak osiguranja 0 kn, trošak registracije 0 kn, u 10 godina samo gume promijenjene. I stignem di trebam prije svih ljudi u autu.
patria@.. pa nek stavi taj cigan kuču na prikolicu mečke pa nek ju malo provoza..
današnje aute može se bez problema voziti do 200 tisuča km bilo kojeg proizvođača, prosječno godišnje se radi 15 tisuča km eto auto 20 godina .. promijene se 5 puta gume, 20-tak puta ulje, 5 puta disc pločice , jedanputnput diskovi par puta akumutaor i eto auto koji vozi 20 godina
Usran McGovan, ma da, po minus 4, po zimi i ledu, s paciklom. Gdje ti živiš čovječe, u zemlji lizalica vozeći biciklo uz čokoladne kućice i šećerne leptiriće? Baš si Usran MekGovan.
Kad ja kupim pilu,prosjek će biti 10,469999
Najbolji auto je nov auto. S aspekta sigurnosti, pouzdanosti i sto drugih razloga. Ali brzo se susretnete s interesantnom činjenicom da nov auto znači i plaćanje većeg poreza državi. Zašto?
pa naravno da je vw prvi pa jesmo li na balkanu ili nismo :D
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jadranka Kosor: Evo, vidite da nam je dobro u Hrvatskoj od kad uzimam od radnika i umirovljenika!!!!