Evo kad je vrijeme za nove gume na automobilu
Klimatski uvjeti u kojima se gume koriste mogu ostaviti traga, a nagle promjene temperature i brza zamrzavanja vode mogu dovesti do stvaranja sitnih pukotina u površinskom sloju gume
Komentari 67
Ja ne znam koje gume i aute voze ovi tekstopisci i komentatori,ali znam da gume boljih marki kao michelin i continental u ljetnoj verziji drže do nekih 40000-tak tisuča kilom. ,a i to je puno ,a da ne govorim od drugim markama
hrpa polu-informacija...kakvih 10 god? Max 5-6 godina uz prosiječnu kilometražu, i treba konačno pojačati kontrolu tih guma, puno se ljudi vozi na zimskima cijelo ljeto pa takve postanu besmislene zimi.... razumijem besparicu ali ne ugrožavaj svoj a i živote ostalih!!!
Renomirani proizvođači guma kažu da je životni vijek guma najdulje 10 godina (od datuma proizvodnje). Naravno, to ovisi i o puno drugih stvari tako da je trajanje guma većinom kraće.
Najbolja opcija: ljeti,ljetne gume, zimi, zimske gume; "second best" opcija je,cjelogodišnje gume...
Posljednjih 40-tak godina u obitelji vozimo aute tezine oko 2500 kg i koristimo auto-gume razlicitih proizvodaca uvijek tzv. "all season" vozne konfiguracije utora. Mi nismo "sportski" tipovi vozaca i u voznji vrlo rijetko nam gume "skripe" ali traju nikada manje od 60 tisuca km a najcesce oko 100 tisuca. Komentari koje ovdje citam mi sugeriraju : a0 vi ste svi "Niki Lauda" ili Fango za volanom ili vozite kamenolomom kada uspijete gume potrositi za 40 tisuca km. Siguran sam da vozna povrsina gume nije kukuruzni kruh ali opet prema nesrecama o kojima svaki dan citam u hrvatskim novinama vi imate problema s kocnicama. Molim objasnjenja i malo edukacije ali bez da se castimo nepristojnim imenima. Hvala!
evo baš sam nabavio i instalirao najnovije ljetne kišne gume za ovu zimu, dot0819, za suho, mokro i hladno, dok ne padne snjeg a onda stavljam savu s3 pa kad se otopi nazad na kišnu gumu
Dobro, zar se na Balkanu ne prodaju auto gume s ugradenim "grebenom" - gumenim povisenjem popreko na radijalnom utoru koji je indikacija da je vozni dio gume potrosen do sigurne dubine nareza i da guma vise nije podobna za legalnu upotrebu?
A kilometraža? Koje jednodimenzionalne informacije.
Ja mjenjam gume isto kada i mjenjam ulje u motoru.Znači svakih 10-12tkm.Zadnje stavim naprijed,a one prednje na zadnji kraj i tako dok se ne potroše,a zimske mjenjam kada dođe vrijeme za zimu i obrnuto.
Nije kd je vrijeme, vec kad imas novaca a auto ti treba, guma stara ide i 10 godina, samo polakse po ogranicenjim, ne bi ni trebali mjenjati!
Imam 9 godina stare zimske gume na čelićnim felgama koje su premazane kad stoje glicerinom i ne vidim zašto bi ih mijenjao jer drže.
Sve zavisi kako ih se troši, ali bez obzira na sve, treba ih se zamijeniti unutar 10 god. Poret toga nije točno da se moraju imati zimske i ljetne gume i da ih se treba mijenajti dva puta godišnje. Danas postoje kvalitatne gume za sva godišnja doba. Daleko najbolje i najeftinije rješenje.
gume su manje bitne za sigurnost vozača,to da treba gume mjenjati svakih 5 god,to su besmislice,nema potrebe,problem je brzina,kod nedozvoljenih brzina možeš imati i zlatne gume,nepomaže
Prva ugradnja guma je nešto kvalitetnija, ali zamjenske koje god marke i kvalitete ne mogu izdržati više od 50-60.000 km. Nakon toga otvrdnu, bruje, nekada i volan trese i kližu se na kiši ili snijegu. Zaustavni ljetne put stare gume s malim profilom je puno duži od od zaustavnog puta nove gume.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
gume se mjenjaju na svakih 50 tisuća km ostalo je marketing da se prodaju više