Zubak dobio 120 licencija, najveći gubitnik je Cammeo
Veliku pobjedu odnio je Pavo Zubak, koji je dobio 120 licencija za taksiranje, dok je gubitnik posljednjeg "kola" Tehničko-remontni centar Zagreb koji je ostao bez ijedne licencije, kao i Cammeo Grupa
Komentari 31
Pa zna se zašto je Pavo dobio sve. Pa jel čovjek ima novaca il nema. Može kupiti šta hoće a tako je i ovo kupio. Sramota da Cameo koji je opet ispao najjeftiniji gubi.......
dakle, taksi usluge će opet biti skuplje ... a ove iz camea je ionako nemoguće dobiti petkom i subotom navečer, a često i drugim danima. Bitno da svaki neuspjeli pokušaj naplate nekoliko kuna preko mobitela i eto ti fine zarade.
Ocito da je Zubaku dobro pao posao prodaje automobila kada se ugurava u osrednji ako ne i slab Taxi busines pa sada drugima isisava i ono malo kapitala sto je ostalo u opticaju. Nazalost u Hrv. do novca pa bile to i mrvice mogu samo podobni.
Što kod nas znači tržište. Kod nas tržište služi kao pokriće za malverzacije, pogodovanje, reket, nepotizam, korupciju... Pavo je dobio najviše licencija kroz jedan transparentan postupak. Ako ćemo lagati.
Zar nije logicno da se zubak bavi taxi prijevozom pa cijeli je život s automobilima za razliku od nekih.......samo naprijed do kraja 2015 više od pola taxi-a u zagrebu bit ce njegovi......a cammeo vjerovatno ni jednog nadam se,sjebat ce njega zubak i u njegovom gradu u rijeci,samo polako bit ce to dobra utakmica gdje se zna pobjednik...
evo zagrebcani ce se sad jeftinije voziti pavo zubak sretan ko malo dijete ovi koji su mu dodijelili koncesije veselo se voze u novim autima (ako netko nije skuzio-MITO) jedini gubitnik Cammeo al jbg tko im kriv kad su nesposobni pa nisu stavili dvije kuverte a ne jednu pa im je dokumentacija bila nepotpuna :((((((
KAKO SIJEŠ TAKO ŽANJEŠ da je kcameo igrao od početka prljavo to se vidi i sada ali što vrijedi ako nije dibio dozvole to mu i ne treba jer svejedno vozi na crno s više vozila i kako vidim nitko mu ništa ne može jer je dobro podmazal inspektore i SDP U GRADU
korupcija i mito.....
Evo napokon Cammeo još malo pa pa hahahahahaha..... Sad još da ga napuste i vozači onda nek lječi svoje komplekse kao uspiješan poslodavac......
Cammeo mogu vam ponudit maramicu jer budete manje piškili i kakili ?
Građani samo žele niže cijene i kvalitetnu uslugu. Radio taxi ne bi koristio ni da je besplatan.
Ja ću se ipak nastaviti voziti Cammeo-m. I to zato što poštujem to što su uspjeli probiti \"monopol šahista\". U kojemu je Bandić imao direktni interes te je to bio vrlo težak pionirski posao.
Cammeose povukao iz natječaja. Pa naravno, i sadaradi sa onoloko vozila koliko skupi vozača, a ne koliko dozvola ima, pa čak mu i odgovara da ga se puno zove, a da vam i ne pošalje taxi jer je zaradio na svakom vašem pozivu..............manje auta, više neuspješnih poziva, u konačnici više love a manji troškovi.
aaa slomil bu i Pavo ,od pčelice Milane,zube u Zagrebu. . . nedajte se Zg taxijaneri. . a čujem da ste izbacili one starkelje i lopine iz vaše centrale,čestitam. . samo hrabro i udri po bandi. . ću. .
Ah sam se rugajte Camme-u pa znamo ko je za to zaslužan.A vi možete pričat što hoćete.
– To je smiješno. Zašto bih im ja ukrao obilježja – kaže Gregl, koji je putnicima ponudio vožnju čiji start stoji 15 kuna, prva 2,2 kilometra taksimetar se ne vrti, a kilometar stoji pet kuna. – To je najjeftinije – kaže Gregl. (lk/vlm) Ima li taj odobrenje za taxiranje?
Voziti cu se uvijek s onom jeftinijom varijantom. Komfort u vozinji mi nije nesto privise vazan. Cammeo je za sada najjeftinija opcija i ako ce tako ostati ostat ce mi na speed dial. Radio Taxi nikada nisam solo koristiom, samo kada nas je 3-4 u grupi tako da mozemo podijeliti racun...s cammeo nemam takvih problema.
tražila dodatna 263, odnosno omjer od jednog taksija na 600 stanovnika. Malo čudna računica - Koliko Zagreb ima stanovnika? ostaje 76 vozila na gotovo 800 tisuća stanovnika metropole 800.000/76=10526 stanovnika na jedan taxi 800.000/1363=586 stanovnikapo jednom taxi vozilu bilo biilo bi ispravno pa mi nije jasno čemu pisati isključivo o taxi Cameu? Jer kao uspoređujemo eko taxi onda je njemu još gore - 800.000/50=16.000 stanovnka na jedan njhov taxi... Najgore su prošli privatnici prematoj novinarskoj \"računici\" - Oni moraju prevesti svih 800.000 stanovnika sami... Shvaćate li kako su novinari upleteni u podle igre bivšeg monopilista protiv jednog privatnika? A ne \"ogovaraju\" vlasnika tri tvrtke koji različitim imenima dobiva veće povlastice od 34 obrtnika s po jednim vozilom...
Zubak je dobio odobrenje zbog vraćanja usluga - lakše je taxirati nego voditi račune u Gradskoj kavani - tamo se mora upisati svaka kava i na to platiti porez, kao i na \"ljetnu terasu\"... Ovako dobiva novac od građana \"naa ruke\", a može pisati da su mu vožnje bile \"prazne\", iako preda račun putniku... Kako ga netko može kontrolirati da te račune i opravda, prikaže kod plaćanja poreza? Imaju li službe nadležne za kontrolu izdavanja računa ikakve mogućnosti kontrole taxi računa? Kontrola \"fiksne\" blagajne može se provjeriti u svakom trenutku... A taxi uvijek može napisati - lažna dojava i nema računa, niti novaca...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
omjer raspodjele licenci ne osigurava zdravu konkurenciju na tržištu taxi usluga. gradski ured za promet pogodovao je Zubaku?