Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 124
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Policija za susjede
Povratak na članak

“Žiri” stanara zgrade trebao bi birati tko će biti podstanar

Ova neobična ideja iz Sopota izazvala je žestoku raspravu.

Komentari 29

DU
Deleted user
15:18 13.02.2018.

Stan je privatna imovina i ne mogu sustanari odlucivati i procjenjivati tko je dobar, a tko ne. za svako ozbiljno nepostivanje reda se zove policiju tako da je ovo nepotrebno. A svaka zgrada ima svog bolesnika ili babu besposlicarku (ili vise njih) kojima sve nesto smeta i za sve zovu policiju.

VL
Avatar Cohen
Cohen
17:10 13.02.2018.

Brdo budalaština. Koji je to kolektivitet/pravni subjekt novozagrebačkog kvarta Sopot? S kojim pretenzijama na ingerencije u pogledu reguliranja odnosa na tržištu najma nekretnina? Na kolikom broju slučajeva veleštovani kolektivitet bazira svoje “zaključke” i preporuke? Prijedlozi su im uvrijedljivi i za za najmodavce (nismo maloumni i ne radimo na svoju štetu,. Pažljivo biramo kome ćemo predati u ruke svoje brižljivo uređene nekretnine. U ugovorima imamo odredbe o davanju otkaza ako se remeti kućni red i mir itd.) i za najmoprice (zašto bi ih se izlagalo dodatnom “intervjuu za posao”, pored razgovora kojega imaju s najmodavcem?) . Moj je najmoprimac, student iz EU, primjerice, dobio otkaz nakon 40 dana najma, jer su mi se susjedi u dva navrata žalili na tulum do sitnih sati, a on nije korigirao ponašanje nakon moje opomene poslije prvog. Međutim, isti susjed ispod mog stana je zvao policiju i žalio se na glasnu glazbu iz mog stana koji je tada već 20 dana bio prazan (u policiji su mi rekli da ga već poznaju po tužakanjima, ali i da se u velikim zgradama teško locira izvor buke) i ostao prazan još mjesec i pol dana, jer se nije mogao odmah ponovno iznajmiti (optimalno razdoblje za višemjesečno iznajmljanje je bilo prošlo). Dakle, najmodavac je vodio računa o pravima susjeda i to na veliku štetu svojih imovinskih interesa. Prema tome, prste k sebi, Sopoćani! Non passaran!

VL
DU
Deleted user
15:22 13.02.2018.

imate pravo vlasnika i pravo iznajmljivača stana... A sve ovo što ste pisali nije vrijedno pažnje...

VL
DU
Deleted user
15:47 13.02.2018.

I sada ako želiš napakostiti susjedu okupi se par njih koji sve podstanare kojima susjed želi iznajmiti svoj stan blokiraš. Jer tako se to radi u Hrvatistanu.

VL
PH
Petarstijena-HR
15:56 13.02.2018.

Najprije država treba očistiti sudove od nesposobnih sudaca/sutkinja, te provesti lustraciju, jer tamo se je svega na vezu zaposlilo. Treba svim sucima najprije sagledati visinu primanja i imovinu kojom raspolažu, usporediti, a onima koji imaju odstupanja dati otkaze.U sudstvu se ne smije tolerirati ni najmanja sumnja koja implicira na korupciju.Bez sudstva čistih ruku nema ni rasta standarda, ekonomije, plaća, novih radnih mjesta, ni ničega....Rješavanje sudstva i uređenje pravne države mora biti prioritet broj 1.

VL
DU
Deleted user
00:51 14.02.2018.

Lijepu amo državu stvorili. Dolaze nove generacije kretena u Zagreb. Skaču u stanovima ko miševi. Policija ne može ništa.

VL
DU
Deleted user
15:28 13.02.2018.

Meni ovaj napredak više sliči povratku u kameno doba. Prvo Zemlja - ravna ploča, sad ovo... Hm, je li čovjek postao od "majmuna", ili će neki novi majmun postati od čovjeka?

VL
Avatar yumamic
yumamic
21:52 13.02.2018.

I što ako izaveru krivoga? Nekoga tko je ispočetka dobar, a kasnije uništi stan, nabije režije i pobjegne? Hoće li snositi ti susjedi odgovornost? Osobno bih im dao sve u ruke, neka odlučuju tko će ući, neka ga prate, kontroliraju i stan neka paze i da budu jamci za štete i naplatu stanarine.

VL
PH
Petarstijena-HR
15:52 13.02.2018.

Da se drže kućnog reda, ne bi im nitko slao policiju! Komunalni redari moraju dobiti ovlasti za kažnjavati ovakve idiote koji krše pravila kućnog reda u zgradama.Svega je došlo u gradove, otoci i ruralna područja se ispaznjuju, i jako velik postotak ljudi se ne pridržava kućnog reda, jer dolaze iz stambenih kuća gdje nije bilo kućnih pravila....Država ovo mora strogo regulirati , kao u EU, inače će biti i oružanih sukoba i mrtvih po stambenim zgradama....

VL
DU
Deleted user
15:21 13.02.2018.

O čemu ovi lapradaju ? Najmanje 90% podstanara u Zagrebu nije prijavljeno da živi u dotičnom unajmljenom stanu. Dakle, kako nekoga otjerati iz stana ako u njemu (službeno) ne živi ?

VL
PH
Petarstijena-HR
15:44 13.02.2018.

Život u stambenim zgradama sa ludim susjedima je pravi pakao.Kućni red je mrtvo slovo na papiru, a za kršenje kućnog reda ne postoji u HR ni jedna institucija koja će sankcionirati prekršitelje te ih efikasno otjerati iz zgrade. Policija po ovom pitanju pere ruke i ne radi ništa. Sudstvo je nesposobno i nedoraslo za ovakve probleme (npr. Općinski sud u Splitu, pojedine sutkinje se smiju kada tužite prekršitelje zakona za buku iz susjednog stana, jer i same se ne drže zakona), a takve treba eliminirati iz sudstva.Slažem se da je ovo područje pravno i sudski nepokriveno, a u EU je ovo područje itekako regulirano.Europski sud za ljudska prava je i kaznio RH po pitanju ugroženosti bukom od nemarnih susjeda koji krše zakone. Za nadati se je da će korumpirano i nesposobno sudstvo pokrenuti stvari s mrtve točke, ali prije svega treba dati otkaze sucima koji se na ovaj način ismijavaju i igraju tuđim životima i sudbinama.

VL
PL
Pljeskometar
15:36 13.02.2018.

Konačno ova tema. U potpunosti razumijem stanare jer podstanara kao i sustanara ima svakakvih. Ali, vrhunac problema je DNEVNI NAJAM STANOVA gdje nam se svaki dan mijenja susjed. Stanovi se iznajmljuju preko Airbnb-a ili sl. Meni to pričinjava velike probleme.e. Kupio sam stan s namjerom da mi obitelj živi pristojan život te da budem korektan susjed. Sada nikad ne znam tko se useljava u susjedni stan. Osjećam se kao da živim u nekom jeftinom hotelu. Čast normalnim ljudima ali većinu ih ne bih tako nazvao. A da o sigurnosti, posebno djece, niti ne razmišljamo. Strava...

VL
DU
Deleted user
17:22 13.02.2018.

A što reći, osim.Večernji.

VL
BU
bugavuga
15:59 13.02.2018.

Da sam ja vlasnik stana nebih imao ništa protiv ako će mi taj zbor plaćati razliku i obnovu stana ako mi ti njihovi "fini stanari" unište stan, pa makar bio i samo jedna mala ogrebotina na parketu

VL
DU
Deleted user
16:28 13.02.2018.

Moj stan je moje privatno vlasništvo i sustanari ne smiju zabadati nos kome ču ga iznajmiti. Mogu u njega smjestit čimpanze ako me volja.

VL
BE
Bela
15:56 13.02.2018.

a da znate kak je u Švicarskoj! 100 x gore od ovog prijedloga - svi guraju nos u sve, provjeravaju nove stanare (ako im uopće itko i želi iznajmiti stan) na policiji, nema tuširanja iza 10 na večer - jedva da se smije disati

VL
DU
Deleted user
08:51 14.02.2018.

Napokon neka normalna inicijativa. Slažem se sa Sopočanima. 3 godine moja obitelj nije mogla normalno spavati zbog podstanara. Krvi su nam se napili. Zato potpuno podržavam inicijativu.

VL
DU
Deleted user
08:51 14.02.2018.

Napokon neka normalna inicijativa. Slažem se sa Sopočanima. 3 godine moja obitelj nije mogla normalno spavati zbog podstanara. Krvi su nam se napili. Zato potpuno podržavam inicijativu.

VL
DU
Deleted user
08:51 14.02.2018.

Napokon neka normalna inicijativa. Slažem se sa Sopočanima. 3 godine moja obitelj nije mogla normalno spavati zbog podstanara. Krvi su nam se napili. Zato potpuno podržavam inicijativu.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.