'ZET-ovi busevi su raspadnuti, nemaju klimu... kasnimo i po sat vremena'
"Više puta sam zbog toga zvala ZET i upozoravala ih da na tako dugoj liniji trebaju dati ispravan bus"
Komentari 31
A bi li gospođu zadovoljile kožne fotelje, mini bar ili hidromasažna kada u busu gdje njezina guzica opterećuje šasiju i ovjes?
Zato sve te buseve usmjeriti uz fontane, da se ljudi usput osvjeze.
s*oko gradska i fakultetstka ako je grdonačelnik, seljak i bolonjski mr politologije, rekao da je gradski prijevoz najbolji na svijetu što vi znate o tome.
Kad uzmemo u obzir ceste,kako se odnosimo prema busevima,novi bude pušten u promet za mjeseca dana išaran,potrgane sjedalice i slično i onda se čudimo što imamo busove kakve imamo. Još kad se povrh svega štedi na servisima imamo to što imamo.
Ako nista drugo ovde u Novom Sadu stizu na vreme ali je problem sto su dotrajali i stari preko 10 godina.
Ali zato imamo fontane i ostale Bandićeve "genijalnosti"
Kada u gradu Zagrebu želite preko NET-a doznati recimo kartu grada gdje se vidi recimo prva zona vožnje gradom, ili karta "svih zona oko grada", takve informacije "ne postoje"! Da bi stvar bila gorja, nema čak ni Zvanične e-mail adrese za support (pomoć) za neke događaje, promet, ili bilo što to što žele znati građani grada?! Svega tu ima, svakakvih bedastoća. ali e-mail adrese za povrat informacija o nekim nejasnoćama, TO NE MOŽETE naći na Stranicama o gradu Zagrebu, ni na Holdingu, nigdje? Samo neke priče i prićice, a neke prave i brze informacije ne postoje? E-MAIL grada Zagreba trebao bi biti napisan velikim slovima i ime osoba koje se kontaktiraju za neke od korisnih informacija? Zar je tako teško staviti Support/usluge i njihovu telefonsku i e-mail adresu? Zašto me onda ništa ne čudi, što su nam prijevozna sredstva u raspadu, kao autobusi? Pa da se 25 godina izdvajalo, umjesto što se sve guralo u plače, za amortizaciju dotrajalih autobusa, sada bi ZET bez brige kupio nove autobuse? Pisalo se mnogo o ZET-u, no da se nije izdvajala amortizacija i ev. revalorizacija nabavne vrijednosti autobusa, trebao bi netko dobrano odgovarati Građanima grada? Kako se to upravlja Gradskom imovinom?
Za 4kn.sta bi htjeli.... Predobri su to busevi extra za 4kn.
Ne laprdaj babo, imamo najbolji vozni park, pogledaj u cemu se ostatak drzave vozi
Na liniji 2 je najčešće novi tramvaj.
Kad kupuje nove autobuse nevalja kad nekupuje nevalja!
I drugi gradovi imaju takvih, ako ne i gorih problema, pa ljudi ne kukaju. No, ovdje se ipak radi o Zagrebu gdje je netko naučio biti na visokoj nozi.
Čitateljica nema pojma. Kao netko tko se razumije u tramvajsku tehnolgiju te ju prati već više godina smatram da "čitateljica" spada u grupu onih rođenih sa zlatnom žlicom u ustima i onih zbog kojih nema starih tramvaja na linijama 8, 14 i 17. A tramavaj stara dvojka siguriniji je od novih a to što nema klimu nije veliki problem. Pa kako smo se vozili bez klime do dolaska novih... Ako mi dotična ne vjeruje sa zadovljstvom ću joj poslat fotografije starih i novih tramvaja nakon prometnih nezgoda.
Ja nisam nigdje vidio raspadnut ZETov 🚍
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kad uzmemo u obzir ceste,kako se odnosimo prema busevima,novi bude pušten u promet za mjeseca dana išaran,potrgane sjedalice i slično i onda se čudimo što imamo busove kakve imamo. Još kad se povrh svega štedi na servisima imamo to što imamo.