Sam u školu pa sam piši zadaću; 9-godišnjacima nastava od 15 sati
U spomenutu međusmjenu u OŠ Ante Kovačića će učenici 1.f, 2.e, 3.a, 3.f i 4.e, a njihova nastava trajat će od 11.30 do 14.45 sati.
Komentari 13
S obzirom da izgradnja škola i vrtića spada pod "resor" lokalne samouprave, u ovom slučaju Grada Zagreba, zna se kome treba uputiti kritiku. Dio krivice snose i sami roditelji jer je već bio organiziran prosvjed u Španskom baš zbog neizgradnje škole ali roditelji se nisu odazvali u većem broju. Kada se još zna da u razrednim odjeljenjima sjedi i po 29 učenika među kojima su i oni s prilagođenim programom, koji u tako veliki razred nikako ne spadaju, stvar izgleda još i gora. Ali koga je to briga, roditelji sjede po kafićima, gradonačelnik stalno proziva nekog Bandića, ministrica sprema papire za školu za život, učiteljice se iscrpljuju prevelikim brojem djece u razredima i beskrajnom administracijom a djecu se ionako ništa ne pita. Bilo bi lijepo od novinara da sada redovitije piše o ovoj školi da se vidi postoji li napredak a ne da se sve zaboravi za dva dana. Trebalo bi malo popričati i sa učenicima i učiteljicama da se iz prve ruke piše o pravim problemima, organiziraju prosvjedi dok se situacija ne počne rješavati jer zgrade se samo grade...
bitnije su fontane i cajka zabave pa vi glasajte i dalje za Bandića
Nema se vremena za škole. Investitori iz Dubajija grade njima potrebno uključujući džamije jer bez toga gradnje nema a škola može ali muslimanska.
A ništa, nakon što ujutro kupe spizu, skuvaju ručak, odu u školu, i vrate se u 18. 30, neka se istuširaju, večeraju, napišu domaći, pogledaju dnevnik, plate internetom račune, izaaberu materi i ćaći šta će obuć sutra, tko triba odvest auto na servis itd... To se zove ŠKOLA ZA ŽIVOT, zar ne! Divjak je sve to lipo smislila. HNS triba odmah uzjašit na grbače devetogodišnjaka. "Gvožđe" se kuje dok je vruće, rekla bi naša (a pravopisno njihova ) ministrica Pejčinović Burić. Nego gdje je ta "perjanica" hrvatske diplomacije? Koja korist od nje do sad?
U bivšoj državi ovakve su situacije bile gotovo normalne pa se nitko nije posebno razbolio od toga. Popodnevni turnus imao je nastavu od jedan do šest, sedam sati. U današnje vrijeme kada desetogodišnjak nije u stanju sam sebi odrezati krišku kruha i namazati pekmezom ili nečim trečim sve je problem. Zbrkani roditelji od normalne djece prave bedake.
Mnogo toga se dešava u novom kurikulumu, no svakako nitko ili rijetko tko je razmišljao kako vrijeme učenika uskladiti s radnim vremenom roditelja! To je "enigma" koja to i nije imaš li žive djede i bake! Ako nemaš ili su pre daleko, djeca plaćaju vrlo visoku cijenu kad su još maleni devetogodišnjaci¡? Cjelodnevni boravci su samo polovično rješenje te se mnoga djeca čak vrlo teško ili nikada ne naviknu tako živjeti po cijele dane! Moramo mnogo toga doraditi u našem školstvu, a naj gore je to što negdje fale mjesta za školovanje a negdje nema djece uopće!!!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ispiranje mozga na najjaače! Nakon završene srednje netreba ti ni 10% naučenog u životu, trebaš znat čiti, zbrajat do 100 i osnove biologije,kemije i to je više manje to a to bi u tih 12 godina i mutavacsam naučio, sve ostalo nikad u životu ne upotrbljavamo a večinu niti spominjemo od naučenog. Čak i u strukovnim školama od kad počneš srednju pa do završetka opt na praksi kasnije moraš hvatat večinu stvari ispočetka jer se načini rada i tehnologija izmijene.Škole uglavnom služe da ti kondicioniraju um na poslušnost sistemu, da te učine pokornim autoritetima i da nemisliš previše vlastitom glavom nego ono što ti oni utuve ugavu, tada tako spreman možeš beeekeeetat i povijat kičmu!