Građani 'bombardirali' stručnjake pitanjima...evo što će biti kada se rotor zatvori!
Izvođači kažu kako za sada radovi teku po planu te da će se rotor zatvoriti u studenomr, neposredno nakon blagdana Svih svetih, kako je i bilo najavljivano.
Komentari 42
Cijela ta hajka oko rotora koju stvara ova "novinarka" , gradjani i komentatori svodi se samo na jedan zakljucak, a to je da tim "geadjanima" ne treba nista graditi, pustiti ih da zive kako hoce, pa se neka onda valjaju u blatu i smecu. A primitivni Zagrebcani-Brdjani nisu drugo niti zasluzili. Kakav grad, kakav rotor, treba im ukinuti i tramvaje i autobuse, pa nek hodaju pjesice i nek bacaju kamena s ramena. Oni nebi dozvoljavali, da se nesto gradi, oni protestiraju protiv sortiranja smeca, oni protestiraju protiv fontana i zicare, a mediji ih podrzavaju. A u medijima pocev od "novinara" pa do vecine "komentatora" su svi strunjaci za gradjevinarstvo i za promet. Sa ich se pusti da sami nekaj naprave, nebi znali napraviti niti kozji put, ali znaju sve o rotorima, sve o regulaciji prometa i sl. Ma treba ih poslati natrag u brda.
Pa ljudi morate shvatiti da se mora raditi i svi se malo stupiti za bolje sutra
Koji stručnjaci? Varalice i neznalice, a sve s ciljem pljačke našeg novca. Nama treba most kod Prečkog i rotor će biti rasterećen. Problem je što se cijena mosta zna i tu se ne može puno krasti, a ovi radovi otvaraju more mogućnosti za krađu. To je nepobitna istina, a sve ostalo su bajke za maloumnu djecu.
hoće li neka ruta voditi od rotora prema REMETINCU?
Stvarno je bilo preglupih pitanja:hoće li biti buke i prašine!!!
Jel taj rotor točka na i ? Gradonačelnika
Svi moderni i razvijeni EU gradovi poticu javni prijevoz, te biciklizam. Nedavno sam bio u Amsterdamu. Na cesti u rush houru je nekoliko auta jer je parkiranje svuda nebulozno skupo. Bicikli vladaju, a podzemna vuce teret masovnog dnevnog transporta. Samo mi smo ovisni o autu da predjemo 100 metara, a u svakom autu 1 covjek.
"Nažalost, pješaci i biciklisti nam u ovom slučaju nisu bili prioritetni" - ova rečenica govori apsolutno SVE o ovom gradu.
Aaaaa, sada će se zatvoriti u studenom. Pomićemo rokove polako.
Gledam radove po gradu, otvore gradilište, raskopaju cestu i nakon toga nigdje nikoga, danima, mjesecima. U gradu rade nesposobni ljudi, a tvrtke koje izvode poslove nesposobne su napraviti išta u roku i kvalitetno, raspad sustava za koji je kriv gradonačelnik sa gomilom uhljeba koji nisu sposobni odraditi posao za koji su preplaćeni, uz to ih ima barem 2-3x previše....sramota. U njemačkoj kilometar ceste raskopaju i skrpaju za tjedan dva, kod nas rade po godinu dana..a gradonačelnik sve to amenuje!
A nasred rotora neka Bandić napravi fontanu , da se partizanski komsomolci i komsomolke iz SDP-a grupno imaju gdje oprat , poseksat , a poslije i urinirat prilikom otvorenja , kao na Britancu !?
Nisu ispitivali Zagrepčani nego balkanski dotepenci
Arena centar će imati gubitak od 300 %.
Prvo se s radovima krenulo u pogrešno vrijeme. S pripremnim radovima je trebalo početi u ožujku kako bi se rotor zatvorio u svibnju ili najkasnije lipnju kada su gužve puno manje. Drugo, zašto se ne uvedu 2 smjene u izvođenju? Treće, dolazi kišno vrijeme i snijeg i učinak je puno manji. Zaključak je da u gradu sjede nesposobni ljudi koji možda i savjetuju Bandića, ali on nikoga ne sluša. Možda još za dodati kako se završetak radova tempira za slijedeće izbore. Zna se za koga. U vrijeme izvođenja radova na rotoru vjerojatno će biti toliko pametni da krenu u rekonstrukciju Jadranskog mosta, ako ništa drugo da zamijene ogradu i odbojnike.
Kad' sam 90-tih cuo Cecu kako tresti iz BMW-a VU registracija u centru (kod kolodvora) odlucio sam da to nije vise ZAGREB. Danas gledam "metropolu" u jednim glavama i "prciju" u drugim....
Petlju nij trebalo niti taknuti, sem možda smafore staviti na ulaz u kružni tok (sinhronizirati)! Ovo je bedastoća, olje bi bilo most učiniti iza Prečkog, prema Janomiru!
Gužve na rotoru se događaju zbog velike brzine kretanja vozila u samom rotoru, jer je nemoguće uključiti se u promet na rotor kad ti dolaze automobili brzinom od 70-80 kmh, da se samo ograničila brzina kretanja vozila problem bi bio riješe, a za te novce bi se sagradila dva mosta i promet u gradu bi bio puno bolji.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Čitajući komentare dosta je ljudi postavilo pitanje dali ima smisla rekonstruirati rotor. Neki govore o tome da se treba raditi most. Koliko su krivi i sami vozači koji ne znaju kako pravilno voziti po rotoru ( kada se daje žmigavac tko ima prednost i slično), Ja ću otići tako daleko i pitati da li nam uopće treba toliko auta na rotoru kada znamo kako je Novi Zagreb povezan o ostatkom grada ( koliko tramvaja, buseva s glavnog) a arena centar trgovački centri nisu bolnice da baš moramo uvijek ići autima za vrijeme blagdana ili koncerata što isto stvara po meni čepove. No to su sve stvari o kojima mi možemo raspravljati i reći svoj stav ( na ovaj zadnji ja ću sigurno navući neki palac dolje ) ali odluka je donesena i mi se moramo prilagoditi. Ja sam i prije pisao kako smatram da je Novi Zagreb dobro povezan ima alternativnih pravaca ( zamislite da se zatvori neka cesta koja vodi do bolnice ) a tu je i javni gradski prijevoz a gradonačelnik bi evo da i njega malo špotam mogao malo sniziti cijenu karte