Provjerili smo koje je rješenje najbrže: bicikl, auto ili javni prijevoz
Rotor je prošao bez problema, no situacija na dijelu Savske može se opisati samo kao strava. Ondje, naravno, nema ni staze
Komentari 9
u Zagrebu, ako vam se NE žuri - idite autom
motor!
OK članak, ali.. Sve to ovisi od rute do rute, te od vremena do vremena. Ovdje je ruta za bicikl gotovo savršena. Rotor niti je osjetiš jer prođeš ispod njega i imaš gotovo savršenu stazu do Savskog mosta. Tu jee malo slaloma i to je to, ali probaj krenuti gore prema Dubravi (Vlaškom i Maksimirskom) biciklom u 7:30. Em ćeš doći posljednji (praktički biciklističku stazu imaš tamo tek od stadiona), em ti mogu uručiti medalju za hrabrost (ako kreneš kolnikom).
Tu me je zasmetala samo jedna stvar , u redu je priznati da činiš prekršaj vozeći po pločniku ,a kad je označena biciklistička staza ,e onda zvoncem tjeraš sve sa nje...sreća je da pješaci obično ne nose zvonce. Isto tako je netočna konstatacija da se ne može doći do trga alternativnim pravcem na kojem nema prometa a bicikl bez problema vozi.
<bez označenih biciklističkih staza> <iscrtana je biciklistička staza> <izblijedjele biciklističke staze> <upravo iscrtane staze> Jos kad bi nounari naucili da, prema ZOSPC-u i Pravilniku o bic infrastrukturi, je: biciklistička staza« je izgrađena prometna površina namijenjena za promet bicikala koja je je odvojena od kolnika i obilježena propisanim prometnim znakom, A NE OBOJANI DIO NOGOSTUPA, a to sto je to propisano VEC 10 GODINA, whogivesashit
"Autobus kasnio 17 minuta zbog gužve na Mostu mladosti" - glavno da se Grad Zagreb i dalje bavi isključivo servisiranjem automobilskog prometa novim cestama i parkirnim mjestima, bez obzira što je upravo on uzrok gotovo svih gradskih prometnih problema. S vremenom se onda može i npr. ugasiti javni promet jer će reći "nije učinkovit", kako su to radili pred nekoliko desetljeća po SAD-u, kad su postali najovisnija država o automobilima na svijetu. A na nacionalnoj razini ćemo poticaje dijeliti za električne automobile, po 10.000 eura za jedno jedino vozilo, a ne slučajno npr. za gradske bicikle, kojih se za svaku tu subvenciju može de facto *poklanjati* na desetke...
Kakva je ovo suluda ruta busom? Imaš bus do Savskog mosta i tamo na tramvaj. Trebalo bi ti 35-40 min.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Napokon da se jutarnji malo potrudio i napravio kreativniji članak! Čestitke ekipa, nastavite tako! Manje Karoline više ovakvih članaka!