'Nije kao vani, ali i kod nas ima tvrtki koje su spremne uložiti u dobar street art'
Prati li svjetski marketinški trend ekspanziju domaće ulične umjetnosti
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kada bi postojao popis umjetničkih grafita u Zagrebu voljela bi napraviti seriju fotografija na tu temu i hvala mladim umjetnicima na, po mom dojmu, vizualnom uljepšavanju zagrebačkih ulica