zet
Kraj krivotvorenih karata - od ponedjeljka elektroničke kartice
Sustav će mjeriti opterećenost linija i po potrebi će se uključiti dodatna vozila. Elektronički sustav vrijedan oko 38 milijuna kuna omogućit će bolju koordinaciju javnog prijevoza.
29. travnja 2010.
43
Zagrebački sustav proradio vrlo brzo u odnosu na EU PRORADIO??? Pa nije još ni počeo raditi - barem tako piše u tekstu???
Tako će građanima u idućem razdoblju biti omogućeno da pri ulasku u tramvaje suputnicima plate prijevoz. A do sada, kao, nisi mogao cvikati dvije ili tri karte???
Isto su nam tako obećali uštedu od 200 milijuna kuna samim osnivanjem lopovskog Holdinga pa su odmah digli cijenu komunalija samo da bi se mogli pohvaliti minimalnim profitom. Korist za građane ravna nuli. Takvi likovi nam sada prodaju priču o ... prikaži još! efikasnijem javnom prijevozu? Tko je jamio ovaj put?
Ma ja sam student i nemam za kartu... a kako svi znaju da izvanredni studenti smrde i da nemaju nikakvih prava nemam niti najmanju grižnju savjesti zbog toga. Bum im plaćao kad se zaposlim do tada ne namjeravam svaki dan ... prikaži još! caltat 40kn za karte niti davat xy kuna za radnički pokaz..
mislim kako bude efikasniji prijevoz? Ako na Trgu bude gužva onda budu poslali dodatni tramvaj kojem treba 30 minuta od Remize do Trga. I kad jednom dođe, gužve više nema, nijednom gužva nije preko 15 minuta jer se raščisti. A ... prikaži još!A i da bi poslali novi tramvaj moraju povući neki drugi, odakle? Ili iz Remize, pa moraju prvo probuditi vozača da dođe na posao izvanredno. To \'poboljšanje efikasnosti prometa\' mi smrdi poprilično
ne vidim kako će se Zet biti efikasniji kada nema ni milimetra novih postavljenih tračnica, kada se automobili i dalje voze po pruzi jer nemaju gdje, to je kolapsss a tek slijedi prava gužva, i nije mi jasno kako kontrolori ... prikaži još! i sada nisu mogli dati ocjene ili prigovor na mjesta gdje se stvaraju čepovi, a mogli bi se i Zetovci koji put provozati tramvajem (mislim na one koji rade prmetne studije i sl)
Prvo pohvala da su medu prvima u Evropi, treba i placanje sa mobitelom malo bolje rastumaciti, to je dobra stvar, uopce bi trebali mobitel za kupovanje recimo do 500 Kuna upotrebiti, onda treba vise tramvaja i da rede voze i ... prikaži još! to odmah, netreba cekati i ispitivati, to svaki vec zna da su tramvaji prepuni, po dani nebi trebalo voznoga reda, neka voze stalno bez cekanja i to sa vise vagona, a onda se treba prouciti kako vise pruga napraviti i kako automobile izbaciti gdje tramvaj vozi, ja bih rekao iz citave Ilice auti napolje, jedino taksisti smiju, onaj parking sto su napravli na Ilici napolje, to su samo smili jer su opet nekoga podplatili !!! A Najbolje bi bilo METRO, ali to su iluzije i fantazije, to nece Hrvatska za 200 godina moci izfinancirati sa okruglo 50 miliardi EURA duga i sa 14, 4 miliarde prihoda od izvoza, to nije nista !!!!!
Ovo je mrak, ZET tvrdi da je bolji od Europe! Pocetkom godine je Nemacki ADAC objavio listu svih javnih prevoza u Europskim gradovima uzimajuci u obzir kvalitetu, cijenu i nivo usluge i organiziranost sustava. Zanimljivo je da je i Zagreb ... prikaži još! sa svojim ZET-om ucestvovao u toj analizi, i jos zanimljivije osvojio ZADNJE mjesto, a München s kojim se ZET usporeduje i tvrdi da je bolji, prvo mjesto. Cak su i Janezi s Ljubljanom ispred nas! Decki, prije davanja ovakvih izjava raspitajte se sto se o vama govori po Europi! Evo i link za zainteresirane: http://www1.adac.de/Tests/Mobilitaet_und_Reise/oepnv/tab.asp?ComponentID=279709&SourcePageID=280009