Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 46
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Regulacija prometa
Povratak na članak

Iz Upravljanja objektima kažu: Ugostitelji i klubovi od nas su tražili jednosmjerno

S druge strane, u kafićima kažu put od 7 km 'nije normalan'.

Komentari 10

2X
2Xgeneral
05:49 06.06.2018.

majstori iz gradskog ureda za promet vrlo su susretljivi pa na osobne zahtjeve građana rade regulaciju prometa ( čak i ja imam njihovo riješenje kako su na zahtjev vlasnika zgrade stavili stupiće gdje njemu paše ). sada je samo pitanje da l isu tako veliki prijatelji ( pa se može ) ili su i poslovno vezani ( znase ). kad se male ruke slože sve se može, sve se može . ( inače priča za malu dijecu što trkeljaju a d apročitate njihova rješenja ( odgovore na postavljena pitanja ) misli bi da to pišu retardirani likovi.

VL
VI
Vito
07:21 06.06.2018.

Yniverzijada je uništila i zagrebački "škver" - zimovalište plovila stanovika iz unutrašnjosti koje se nalazilo na sadašnjem prostoru zelene zgrade Tehničke kulture grada Zagreba, a pored koje je bio i prije spomenuti kamp. __ Kad bi grad "imao sluha" na prostoru između avenije Matije Ljubeka i Petrovaradinske ulice mogao bi napraviti i kamp (šuma je "divlja") i zimovalište za plovila stanovnika Zagreba. __ Time bi grad zarađivao, a kamperi i "jahtaši" bi "došli na svoje". __ "Jedini problem" je "gradonačelnik" i njegova svita mozga punog pohlepe za moći vladanja i provođenja zatucane samovolje.

VL
VI
Vito
06:58 06.06.2018.

Da, da, sad će se "kajakaši" "dignuti na zadnje noge", ali oni mogu dobiti posebne ulaznice za dolazak svojih članova do klupske zgrade najkraćim putom po ulici Jarunska obala, što bi im isto skratilo put na manje od 1 km.

VL
VI
Vito
06:53 06.06.2018.

Bilo bi dobro kad bi napravili ulaz u SRC Jarun za sportaše kod ulice Vrblje. __ Time bi "skratili put od 7 km" na stotinjak metara, jer se Vrbje nalazi "točno" prekoputa žute veslačke zgrade, parkirališta i zelene zgrade Tehničkee kulture grada Zagreba. __ Ulaz za birtije bi mogao postati isključivo kroz ulicu Petrine. __ Time bi se u potpunosti "oslobodilo" od prometa najmanje 6 km ceste unutar SRC Jaruna. __ Kako to provesti??? __ Jednostavno - zabranom kretanja vozilima dalje od parkiraljišta posatvljenih birtija unutar SRC Jaruna. __ KAd na Google-u pogledate, praktički se niti ne mora dopustiti ulazak vozilima do birtija, jer je pored ulice Petrina velika livada koja može jednostavno poslužiti kao parkiralište birtijašima.

VL
VI
Vito
07:12 06.06.2018.

Da je "gradonačelnik" pošten Zagreb bi mogao izgraditi kamp u "trokutu" između rijeke Save, potoka Vrapčaka i aleje MAtije Ljubeka u šumi koja je sad potpuno "divlja". __ "Znam, znam", tu namjeravaju "u budućnosti" (ako ikad ???) izgraditi cestu i most preko rijeke Save. __ NO do tada bi "grad" mogao zarađivati na kamperima koji trenutno obilaze zagreb, jer nemaju gdje kampirati pa ga zatto i ne posjećuju. __ Sjetite se propasti kampa "Plitvice" na obilaznici - potpun "Obrovac" __ A kamperi, čak iz USA, su 60-ih godina prošlog stoljeća kampirali pored Jarunskih bajera te savjetovali druge kampere da je to najidealnije mejsto za kampiranje pored nekog glavnog grada, jer samo nekoliko minuta pješke dolaze do javnog gardskog prijevoza koji ih vozi u središte grada, a što nema niti jedna druga država svijeta. __ Zatim je došla Yniverzijada i uništila kamp te je tako Zagreb ostao bez turista kampera i danas. __ Iako su kamperi najbolji potrošaći, seljačine iz gradske uprave ih ne žele u Zagrebu.

VL
Avatar dr. Evil
dr. Evil
12:42 07.06.2018.

biciklističke staze postoje oko cijelog Jaruna tako da je ovo jedna od najglupljih odluka koje je neki kancelarijski uhljeb mogao donijeti. Prestrašno, tko sve prima plaću, prestrašno. Ako se desi bilo kakav sudar/nesreća/puknuće cijevi - kuda?!? okrenut se u zabranjenini smjer i voziti se u krivom smjeru 5 ili 7 kilometara?!?

VL
VI
Vito
07:24 06.06.2018.

Da, da, i u produžetku Petrovaradinske ulice namjeravaju izgraditi most preko rijeke Save __ A to je još jedan opravdani razlog za gradnju kampa i zimovališta za plovila stanovnika Zagreba. __ A i to bi u potpunosti isključilo promet vozilima po cesti unutar SRC-a Jarun.

VL
VI
Vito
06:38 06.06.2018.

S druge strane, u kafićima kažu put od 7 km 'nije normalan'. ::: Nije normalan nikome, pogotovo onima koji žive u Dubravi pa moraju voziti do ulaza u SRC Jarun 14 km. __ Ili veslačima iz Karlovca koji prije dolaska do ulaza u SRC Jarun voze više od 50 km. __ Ili veslačima koji dolaze iz Cambridgea u Zagreb putom dugim 1769 km.

VL
Avatar maxist
maxist
11:53 06.06.2018.

Uredi služe za ispunjavanje želja nekima ?? ...poput Stipić gradnje i ban centra koji su poželjeli i dobili za svoje "dvorište" vlašku,kurelčevu .,bakačevu itd.....dobro da i mama Bandič ne poželi gumno....

VL
VI
Vito
06:31 06.06.2018.

Autor Mateja Šobak Podsjetimo, promet je Jarunom bio dvosmjeran od njegova uređenja u 80-ima. ::: Zašto o Zagrebu piše netko tko nije rođen u Zagrebu??? __ PODSJETIT ĆU - Jarun je uređen 1987. godine, Godinu prije je uređivanje počelo, a stanovništvu je dopušteno korištenje objekata tek nakon 19. srpnja 1987.g., što je točno određena godina, a mogu napisati i mjesece do srpnja, budući je veslačka staza izgrađena niti mjesec dana prije otvaranja Yniverzijade U ZagrebU.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.