U Ulici Fausta Vrančića ima široki nogostup gdje su stanari uvijek parkirali i gdje nisu smetali pješacima, ni za kolica, a nema ni znaka koji bi nam zabranio parkiranje. Najednom je pet-šest “pauka” počistilo cijelu ulicu. Oduzeti nam toliki novac, pogotovo u prilikama u kojima danas živimo, je zločin, priča Davor Šarić, kojemu je u čistki također odvezen automobil i jedan od brojnih građana koji su se u ponedjeljak javili u redakciju Večernjeg lista sa svojim iskustvom sa “zagrebačkim plavcima”.
Jedan od problema
Dan ranije, podsjećamo, objavili smo tekst o rujanskoj odluci Ustavnog suda kojom su ukinute pojedine odredbe Komunalnog glasnika na temelju kojih je Zagrebparking “dizao” automobile s nogostupa neovisno o ostavljenom prostoru za pješake, ili ako je riječ o vozilu koje se nakratko zaustavilo. No, po reakciji građana, očito su nezakonite odredbe obilato primjenjivane, ali treba reći i da je parkiranje na nogostupu tek jedan od problema i nedorečenosti te Holdingove podružnice.
– Cijeli sam život proveo kod roditelja u središtu grada, a otkad sam se odselio više ne mogu dobiti kartu za prvu zonu, tako da moji roditelji sada žive u nekoj vrsti izolacije. Parking je ograničen na sat vremena, tako da ne mogu biti kod njih nikad duže od sat vremena, osim nedjeljom. Njima se kvaliteta života znatno smanjila, i to doista nepotrebno – opisuje Ivan Decker svoje iskustvo i još jedan gorući problem Zagrebparkinga.
Kvalitetniji život
Povlaštena karta za parking utječe i na život Blaženke Miletić, samohrane majke djeteta koje zbog poteškoća u razvoju mora voditi u Dubravu u Centar za odgoj i na Rebro na rehabilitaciju, te za parking daje 30-ak kuna dnevno.
– Kako živim izvan grada, zamolila sam Zagrebparking da mi omogući kupnju povlaštene karte da bih mogla provoditi više vremena s djetetom i kako bih mu olakšala situaciju. Ne tražim dar – kaže B. Miletić, koja od Zagrebparkinga nije dobila odgovor.
Javite se ako ste i vi doživjeli loša iskustva sa Zagrebparkingom.
e–mail: vecernji@vecernji.hr ili na besplatni telefon 08008585
Direktor Mišeta: Pokušat ć
Direktor Mišeta: Pokušat ćemo pomoći ljudima
Nadam se da će se pravilnikom omogućiti iznimke. Pokušat ćemo izaći ususret ljudima kojima je potrebna naša pomoć, kazao je Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga, kojega smo pitali hoće li omogućiti kupnju povlaštenih parkirnih karata ljudima koji su bolesni ili koji se skrbe za bolesne sugrađane.
Na pitanje hoće li se ukinuti parkirne zone Mišeta je odgovorio da to nije u nadležnosti njegove tvrtke, te da je još prerano za takve konkretne korake. Do tada, pauk će i dalje “privređivati” gotovo 30 milijuna kuna godišnje.
Pratite nas