Danas nitko ne bi govorio o novom žutom znaku da se vozači drže pravila
Vozačima koji svakodnevno stoje u “čepovima” činjenica da će se one koji rade prometne prekršaje namjerno i za to ih uopće nije briga konačno nekako moći sankcionirati žuti su kvadrati odlična ideja.
Komentari 14
U Kini već 20 godina imaju semafore koji pokazuju sekunde trajanja zelenog i crvenog svjetla. Iste imate u Jastrebarskom i Zaprešiću. Dogoditi će se kontraefekt, oni koji skreću ulijeva, a neće nikadfa doći na red.
Mislim da ta tzv. kritična raskršća o kojima je riječ, biti će iscrtana, a vjerujem da postoji i neka statistika nesreća na njima, nakon iscrtavanja vjerujem da će se broj nesreća udvostručiti! Bilo bi jako zgodno nakon jedne godine vidjeti statistiku stradalo stići na tim raskršćima!? Iako nadležni "tvrde" da će stanje "poboljšati", jesu li spremni pod krivičnom i materijalnom odgovornošću odgovarati ako se broj nesreća poveća na tim mjestima? Toga u Znakovima "ne postoji" a ni Englezi ni Srbi ne mogu biti uzor nekog visokog jednog ponašanja, a nisu ni u EU? Što će se desiti kad navale turisti? Mislit će da je to vozački otok zabranjen za vožnju? Opet jednoumlja, jer profesor koji je na TV-u rekao da je to kontraproduktivno, ima potpuno pravo!? Bježanjem iz iscrtane mreže u raskršću, biti će razbijenih glava, materijalne štete mnogo više nego do sada!?
Te žute crte su korisne, sigurno bi smanjile broj mudraca koji zakrče križanje..
U Beogradu niko ne poštuje i lažu vas da nema gužve na raskrsnicama. Ja još nisam čuo da su nekog kaznili zato što je ušao u raskrsnicu.
Sve je to OK, samo u Beogradu ih farbaju u crveno. Ko je bio u Beogradu zna kakve su guzve i koliko je narod nervozan zbog toga. Koliko ljudi drze ruku na sireni. Mislim da nam ovo nije pomoglo. Ljudi se zadrzavaju na toj povrsini i blokiraju raskrsnicu. Veoma cesto se to desava. Ne znam kako je u Londonu, ali verujem da je tamo saobracaj bolje regulisan, pre svega zbog postojanja sistema metroa. Ovde je prevoz lose regulisan, vecina ljudi vozi automobile i to stvara guzvu. U Zagrebu je slicna situacija. Kada bismo izgradili metroe dosta bismo olaksali saobracaj.
Aj hvala bogu da ima jedan tekst o prometu a da niste "strucnjaka" Marusica pitali za komentar
U godinama koliko živim ovdje najgori vozači su Zagrepčani, Splićani, Zadrani te Riječani. Užasna nekultura.
Matea sto je krkan???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo ljudi nije normalno. Zato što neki rade kažnjiv prekršaj - koji smo akceptirali još u autoškoli treba izmisliti dodatna pomagala bez kojih se to isto moglo provesti. Zar se s kamera i sada ne vidi tko je ušao u križanje, a da nema šansu iz njega izići! Mi se u svemu prilagođujemo prekršiteljima: punu ili čak dvostruku punu crtu treba osigurati stupićima, znak ograničenja brzine treba pojačati ležećim policajcima - isto je i s ovim žutim poljima. Ne fali nam žutih polja nego nam fali pravna država koja bi osigurala provođenje postojećih prometnih pravila. Hoćemo li uskoro uz crveno svjetlo na semaforu uvesti i neku rampu koja se uz crveno zatvori pa smo sigurni da nema prolaza?